تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در مراحل پایانی است

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1400 | 13:45 ب.ظ
تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در مراحل پایانی است رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انجام بخش عمده‌­ای از مراحل تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان غیررسمی ایثارگری این شرکت خبر داد. به گزارش کشاورزی پرس، جعفر فیاض‌­مهر با اشاره به تکریم جامعه ایثارگری گفت: یکی از اصول اساسی و سیاست­‌های کلان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  اهتمام همه­‌جانبه در جهت حل مسائل و چالش‌­های آنهاست که یکی از مهمترین­ این مسائل، موضوع […]

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انجام بخش عمده‌­ای از مراحل تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان غیررسمی ایثارگری این شرکت خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس، جعفر فیاض‌­مهر با اشاره به تکریم جامعه ایثارگری گفت: یکی از اصول اساسی و سیاست­‌های کلان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  اهتمام همه­‌جانبه در جهت حل مسائل و چالش‌­های آنهاست که یکی از مهمترین­ این مسائل، موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان غیررسمی است.

وی افزود: در سالیان گذشته به دلیل فقدان محمل قانونی و مقرراتی امکان این مهم فراهم نبود، در سال گذشته و بنا به تصویب قانون تفسیر بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور توسط مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران عملیات اجرایی تبدیل وضعیت نیروهای مدت موقت و معین به رسمی در مدیریت منابع انسانی آغاز شد.

جعفر فیاض مهر ادامه داد: جمع آوری اطلاعات مشمولین و بررسی مستندات آنها در بخش‌های مختلف مدیریت منابع انسانی با قید فوریت و بدون وقفه آغاز شده و تا امروز بخش اعظم کار انجام گرفه و در مراحل پایانی است.

وی درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ارکان ثالث شاغل در واحدهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیان داشت: مستند به بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و دستورالعمل ابلاغی مربوطه، انجام این کار از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت منابع انسانی و بالطبع امور ایثارگران قرار گرفته که در همین راستا و به جهت تسریع در تشکیل پرونده و اخذ مستندات از مشمولین سامانه الکترونیک بارگذاری مستندات ایجاد و به واحدهای سازمانی اطلاع­‌رسانی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

رئیس امور ایثارگران در پایان گفت: به عزیزان جامعه ایثارگری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اطمینان می‌دهیم مسئله تبدیل وضعیت استخدامی و سایر مسائل مربوط به ایشان با دقت، سرعت و دلسوزی همکاران امور ایثارگران و سایر همکاران مدیریت منابع انسانی تا حصول نتیجه پیگیری و گزارش اقدامات انجام شده در آینده اعلام خواهد شد.

منبع نفتخیز جنوب


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار