سرپرست شهرداری اهواز در حضور وزیر کشور اعلام کرد:

احتمال آبگرفتگی مجدد معابر اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1400 | 18:57 ب.ظ
احتمال آبگرفتگی مجدد معابر اهواز علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در جلسه سه گانه قرارگاه آب وفاضلاب، محرومیت زدایی و مسکن که با حضور سردار وحیدی وزیر کشور برگزار شد اعلام کرد به دلیل فرسودگی ۵۰ درصدی طول شبکه فاضلاب اهواز و ایستگاه های پمپاژ آن، دغدغه بزرگ فصل بارندگی شهرداری احتمال آبگرفتگی مجدد معابر است. عالی پور سرپرست […]

علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در جلسه سه گانه قرارگاه آب وفاضلاب، محرومیت زدایی و مسکن که با حضور سردار وحیدی وزیر کشور برگزار شد اعلام کرد به دلیل
فرسودگی ۵۰ درصدی طول شبکه فاضلاب اهواز و ایستگاه های پمپاژ آن، دغدغه بزرگ فصل بارندگی شهرداری احتمال آبگرفتگی مجدد معابر است.

عالی پور سرپرست شهرداری اهواز گفت: از شبکه ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتری فاضلاب اهواز، یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن فرسوده بوده که این مساله در کنار ایراد ۵۰ درصدی در ایستگاه های پمپاژ فاصلاب، معضل شبکه فاضلاب را به جدی ترین دغدغه فصل بارندگی تبدیل کرده است.

علیرضا عالی پور در این جلسه که باحضور استاندار جدید خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در شهر اهواز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب وجود دارد که فرسودگی یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن، دغدغه شهر اهواز برای بارندگی ها را دو چندان می کند.

وی اضافه کرد: از ۲۴۲ ایستگاه پمپاژ شبکه فاضلاب نیز گزارش خرابی تقریبا ۵۰ درصد این ایستگاه ها، آماری نگران‌کننده بوده که می تواند مشکل را جدی تر کند.

عالی پور همچنین از آمادگی کامل شهرداری اهواز برای همکاری در تمام زمینه‌ها برای دفع مشکل آبگرفتگی امسال خبر داد.

همچنین در این نشست کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان از تحقق ۴۱ درصدی شبکه فاضلاب اهواز خبر داد و افزود: از این طرح حدود ۶۰ درصد آن هنوز به مرحله اجرا درنیامده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار