بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خوزستان از مرکز منتخب نمونه گیری بیماری کرونا

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1400 | 09:39 ق.ظ
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خوزستان از مرکز منتخب نمونه گیری بیماری کرونا رئیس کل دادگستری خوزستان بصورت سرزده از مرکز منتخب نمونه گیری بیماری کرونا در استان که با همکاری گروه جهادی شهید فرجوانی و بهداشت شرق اهواز راه اندازی شده بود، بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کووید ۱۹ قرار گرفت.  حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در این […]

رئیس کل دادگستری خوزستان بصورت سرزده از مرکز منتخب نمونه گیری بیماری کرونا در استان که با همکاری گروه جهادی شهید فرجوانی و بهداشت شرق اهواز راه اندازی شده بود، بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کووید ۱۹ قرار گرفت.
 حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده گروه جهادی شهید فرجوانی و بهداشت شرق اهواز در راه اندازی این مرکز، بر اجرای اقدامات و برنامه های ابتکاری در قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی تاکید کرد و گفت: یکی از طرح هایی که توانست در شناسایی و کاهش این بیماری بسیار مؤثر واقع شود، طرح غربالگری شهید سلیمانی بود که باید این طرح تقویت و همچنین اقدامات، راهکاراها و برنامه های ابتکاری بسیج و گروه های جهادی بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه بیان داشت: خدمات رسانی به مردم عزیز وظیفه همه است و نباید در شرایط شیوع بیماری کرونا سهل انگاری، کوتاهی یا قصوری صورت پذیرد.
مسئول گروه جهادی شهید فرجوانی و همچنین مسئول بهداشت شرق اهواز نیز در خصوص راه اندازی و همچنین خدمت رسانی این مرکز توضیحاتی ارائه و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه ها در جهت خدمت دهی بهتر و بیشتر به شهروندان خوزستانی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار