دستگاه های نظارتی با دلالان میوه و تره بار الغدیر اهواز برخورد کنند

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1400 | 09:58 ق.ظ
دستگاه های نظارتی با دلالان میوه و تره بار الغدیر اهواز برخورد کنند  اگرچه موضوع دلال و دلالی همواره مورد بحث کارشناسان و دلسوزان حوزه های مختلف بوده اما، این روزها حضور پر رنگ دلالان در بازار میوه و تره بار مشکلاتی را برای باغداران به وجود آورده است. دخالت در تعیین نرخ فروش میوه و تره بار از سوی دلالان و نگرانی باغداران از فساد محصولات باعث […]

 اگرچه موضوع دلال و دلالی همواره مورد بحث کارشناسان و دلسوزان حوزه های مختلف بوده اما، این روزها حضور پر رنگ دلالان در بازار میوه و تره بار مشکلاتی را برای باغداران به وجود آورده است.

دخالت در تعیین نرخ فروش میوه و تره بار از سوی دلالان و نگرانی باغداران از فساد محصولات باعث شده تا سودجویی دلالان مانع از سودآوری واقعی باغداران شود.

ماجرا از آنجا آغاز می شود که باغدار پس از برداشت محصول خود، سعی دارد تا آن را به بارفروشی منتقل کند. هرگونه تعلل در انتقال محصولات باغی و عدم فروش در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی فساد محصول و ضرر صد در صدی برای باغدار، پس اینجاست که پای دلالان به میان می آید تا شاید محصولات عرضه شده به سرعت به فروش بروند، اما به چه قیمتی ؟!.

مسعود حیدری ، یکی از باغداران به قلم خوزستان می گوید: زمانی که حاصل یک سال زحمت در بهترین باغات استان را به بارفروشی می برم، دلالان ورود کرده و آنان را به قیمتی پایین خریداری می کنند.

اگر در این میان هم محصولات را نفروشیم، فاسد می شوند و ما مجبوریم محصولات دست رنج خود را به پایین ترین نرخ بفروشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار