مدیر شعب بانک مسکن خوزستان:

سقف تسهیلات مسکن جوانان در اهواز ۸.۵ میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 شهریور 1400 | 15:56 ب.ظ
سقف تسهیلات مسکن جوانان در اهواز ۸.۵ میلیارد ریال است مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت: مبلغ تسهیلات پرداختی به دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان بعد از مدت ۱۵ سال سپرده گذاری، در اهواز هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرهای این استان هفت میلیارد ریال می‌باشد.

علی اصغر نادری روز یکشنبه با اشاره به موافقت شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مسکن مبنی بر افزایش سقف تسهیلات حساب پس انداز جوانان با بیان اینکه حساب پس انداز مسکن جوانان یک حساب پس انداز با نگاهی بلند مدت برای تامین منزل مسکونی است اظهار داشت: این تصمیم با هدف تامین آتیه فرزندان در حوزه مسکن اتخاذ شده تا دغدغه خانواده‌ها برای مسکن فرزندانشان از مسیر پس انداز تحقق پیدا کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان در خصوص حساب جوانان نیز گفت: حساب پس انداز مسکن جوانان یکی از انواع حساب‌های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده که دارنده حساب قادر است با رعایت برنامه سپرده گذاری ارائه شده توسط بانک در بلند مدت از مزایا و تسهیلات ویژه حساب مذکور برخوردار شود.

نادری ادامه‌ داد: مدت انتظار برای دریافت وام مسکن جوانان بین پنج تا ۱۵  سال است ولی برای دریافت حداکثر سقف این تسهیلات یعنی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اهواز و هفت میلیارد ریال برای سایر شهرهای استان باید مدت ۱۵ سال منتظر بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار