ارائه خدمات ادارات دولتی اندیمشک به شرط داشتن کارت واکسیناسیون

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 شهریور 1400 | 10:50 ق.ظ
ارائه خدمات ادارات دولتی اندیمشک به شرط داشتن کارت واکسیناسیون فرماندار اندیمشک گفت: کارکنان ادارات و سازمان‌ها باید کارت واکسیناسیون داشته و آن‌را به بازرسان ارائه کنند و ارائه خدمات در ادارات ملزم به داشتن کارت واکسن کرونا است.

پیمان جهانگیری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی اندیمشک، روند واکسیناسیون کرونایی را در این شهرستان مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در حوزه تزریق واکسن کرونا در اندیمشک هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و از همه شهروندان بالای ۱۸ سال برای تزریق واکسن کرونا دعوت می‌شود.

وی افزود: از روز سه‌شنبه همه کارکنان ادارات و سازمان‌ها باید کارت واکسن کرونایی به همراه خود داشته باشند و آن را به بازرسان ارائه کنند.

فرماندار اندیمشک گفت: ارائه خدمات توسط ادارات و سازمان‌های دولتی به مراجعه‌کنندگان بالای ۱۸ سال ملزم به همراه داشتن کارت واکسن کرونایی است.

وی اظهار کرد: همه شرایط و امکانات شهرستان اندیمشک برای واکسیناسیون عمومی بسیج شده و در این راستا تعداد مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون در شهرستان افزایش یافته‌اند.

جهانگیری، واکسیناسیون را دارای تأثیر مثبت برای ایمن‌سازی فرد در مقابل کرونا دانست و اظهار کرد: ضرورت دارد که شهروندان اندیمشک با سن ۱۸ سال به بالا هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز تجمیعی ثابت یا سیار در شهرستان اندیمشک مراجعه کنند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار