⚖️ ضرورت تسریع و رفع موانع صدور اسناد مالکیت منازل اهالی کوی مدرس اهواز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهریور 1400 | 11:09 ق.ظ
⚖️ ضرورت تسریع و رفع موانع صدور اسناد مالکیت منازل اهالی کوی مدرس اهواز 🔰 رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری سازمان ثبت و اسناد استان در تسریع و رفع موانع صدور اسناد مالکیت منازل اهالی کوی مدرس اهواز تلاش کنند.

🔶 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در جلسه پیگیری صدور اسناد مالکیت کوی مدرس (خروسیه) اهواز که با حضور درخشان مدیر تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور و بهرسی مدیر سازمان ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد ، خواستار تسریع در رفع موانع صدور اسناد مالکیت شهروندان کوی مدرس (خروسیه) اهواز شد و بیان داشت: با توجه به اینکه منازل منطقه محروم کوی مدرس اهواز فاقد سند هستند و افراد سود جو و زمین خوار به دنبال تصاحب زمین ها و منازل مردم محروم این منطقه می باشند ، لازم است با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط بخصوص سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان در اسرع وقت موانع و مشکلات سند مالکیت این منطقه مرتفع شود.

وی افزود: باید طرح سنددار شدن منازل و زمین های اهالی کوی مدرس اهواز با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود و اگر ایرادات و یا مشکلاتی در ادامه این طرح بوجود آمد با راهکارهای مناسب آن را رفع کنید.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برای پیشبرد اهداف و مزایای طرح سنددار کردن منازل و زمین های کوی مدرس، اطلاع رسانی دقیق و کافی برای شهروندان عزیز این منطقه انجام بپذیرد و در این خصوص می توان از ظرفیت گروه های جهادی استفاده و بهره برد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: اهالی این منطقه لیاقت بهترین خدمت رسانی هستند و دستگاه قضایی استان با جدیت پیگیر رفع مشکلات آنان می باشد و انتظار داریم شهروندان عزیز کوی مدرس همکاری لازم را با دستگاه های متولی برای رفع مشکلات این منطقه داشته باشند.

در ادامه این جلسه درخشان مدیر تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور و بهرسی مدیر سازمان ثبت اسناد و املاک خوزستان ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ دادگستری استان در جهت مرتفع کردن مشکلات و موانع صدور اسناد مالکیت اهالی کوی مدرس اهواز ، بر اهتمام این ۲ سازمان در پیگیری و تسریع در سنددار کردن منازل و زمین های این منطقه تاکید کردند.

✅ جهت اطلاع از آخرین اخبار ، برنامه ها و فعالیتهای رئیس کل دادگستری خوزستان ما را به آدرس پیام رسان ها ی ذیل همراهی نمائید:

ایتا :
eitaa.com/dadgostarikh

سروش :
sapp.ir/dadgostarikh

اینستاگرام :
instagram.com/dadgostarikh


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار