سرپرست شهرداری اهواز خبر داد: طرح ناحیه تمیز به زودی در سطح مناطق هشتگانه اهواز اجرا می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهریور 1400 | 11:59 ق.ظ
سرپرست شهرداری اهواز خبر داد: طرح ناحیه تمیز به زودی در سطح مناطق هشتگانه اهواز اجرا می شود جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه، با حضور سرپرست شهرداری اهواز، معاونین و مدیران مناطق برگزار شد.  سرپرست شهرداری در این جلسه ضمن اولویت بندی مناطق برتر در جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، منطقه ۳ و منطقه ۸ را به عنوان مناطق برتر معرفی و هدف از این […]

جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه، با حضور سرپرست شهرداری اهواز، معاونین و مدیران مناطق برگزار شد.

 سرپرست شهرداری در این جلسه ضمن اولویت بندی مناطق برتر در جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، منطقه ۳ و منطقه ۸ را به عنوان مناطق برتر معرفی و هدف از این طرح را ایجاد رقابت و انگیزه در خدمت رسانی مناطق به شهروندان خواند.

وی به اهمیت کار سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: این سامانه باید توانایی آن را داشته باشد تابا ارتباطی که با مناطق دارد ظرف ۲۴ ساعت به عمده درخواست های شهروندان پاسخ مثبت دهد.

عالی پور بر ضرورت داشتن کارگروه های تخصصی در تمام حوزه ها در شهرداری های مناطق تاکید کرد و ادامه داد: داشتن کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف در هر منطقه، آن منطقه را دارای ساختاری می کند که می‌توان به راحتی نقاط ضعف و قوت را در هر حوزه مورد پایش و ارزیابی قرار داد.

وی خطاب به مدیران مناطق عنوان کرد: مشکل هرچه باشد باید با آن رو به رو شد و در بطن آن ورود کرد، آنگاه میبینیم که مسائل به طرز شگفت آوری حل خواهد شد.

عالی پور عنوان کرد: ما مردمی داریم که با تمام مشکلات همیشه پای انقلاب بوده و مانده اند و این مردم شایسته آن هستند که در خصوص مشکلات صادقانه با آنها صحبت کنیم و حرف آن ها را بشنویم.

سرپرست شهرداری اهواز به جایگاه مدیر در نظام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جایگاه مدیر در این نظام از مفهوم رفاه به مفهوم خدمتگزار تغییر کرده و مدیری که خود را از مردم جدا بداند مورد انتقاد مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به طرح “مسابقه ناحیه تمیز” اشاره کرد و توضیح داد: جزئیات این طرح با هدف ارتقا نظافت در محلات، در هفته آینده به مناطق ابلاغ می‌شود.

سرپرست شهرداری اهواز در پایان به اجرای طرح پنجشنبه های جهادی اشاره کرد و افزود: فردا پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه این طرح به اجرا در می آید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار