نشست هم‌اندیشی وزیر نفت با مسئولان استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت

تاریخ انتشار: جمعه 26 شهریور 1400 | 17:49 ب.ظ
نشست هم‌اندیشی وزیر نفت با مسئولان استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت نشست هم اندیشی وزیر نفت با مسئولان استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت روز جمعه (۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰) به میزبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.  در ابتدای این نشست مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با  خیرمقدم به مقام عالی وزارت و هیئت همراه گفت: زادگاه صنعت نفت استان خوزستان است و امیدواریم […]

نشست هم اندیشی وزیر نفت با مسئولان استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت روز جمعه (۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰) به میزبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

 در ابتدای این نشست مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با  خیرمقدم به مقام عالی وزارت و هیئت همراه گفت: زادگاه صنعت نفت استان خوزستان است و امیدواریم با طرح و برنامه‌های جدید صنعت نفت، رشد و توسعه با شتاب بیشتری دنبال شود و به حوزه‌های زیرساختی، اشتغال پایدار، مسئولیت‌های اجتماعی و ساخت داخل در استان خوزستان توجه ویژه‌ای شود.

در ادامه جلسه مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به معرفی حوزه‌های مختلف کاری در این شرکت پرداختند و آخرین وضعیت میادین نفتی، میزان تولید، وضعیت پروژه‌ها و تأسیسات و تجهیزات صنعت نفت تشریح شد.

در ادامه این نشست مهندس اوجی وزیر نفت با تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم، از تلاش کارکنان صنعت نفت در پیشبرد اهداف این وزارتخانه قدردانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار