بازدید وزیر نفت از مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: جمعه 26 شهریور 1400 | 17:43 ب.ظ
بازدید وزیر نفت از مناطق نفتخیز جنوب وزیر نفت روز جمعه(۲۶ شهریورماه) برای بازدید از مناطق نفت‌خیز جنوب به اهواز سفر کرد.  مهندس جواد اوجی در ابتدای ورود به اهواز در محل حفاری یکی از چاه‌های میدان نفتی اهواز حاضر شد و از دکل ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد. وی بعد از این بازدید راهی مناطق عملیاتی غرب کارون شد تا […]

وزیر نفت روز جمعه(۲۶ شهریورماه) برای بازدید از مناطق نفت‌خیز جنوب به اهواز سفر کرد.

 مهندس جواد اوجی در ابتدای ورود به اهواز در محل حفاری یکی از چاه‌های میدان نفتی اهواز حاضر شد و از دکل ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد.

وی بعد از این بازدید راهی مناطق عملیاتی غرب کارون شد تا آخرین وضع میدان‌های مشترک نفتی را با حضور مدیران مربوطه بررسی نماید.

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مهندس احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان،  شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران وزیر نفت را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

این سومین بازدید وزیر نفت از تأسیسات و مناطق عملیاتی صنعت نفت است؛ اوجی پیش از این در هفته‌های اخیر از منطقه ویژه ‌ پارس و پالایشگاه تهران بازدید کرده بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار