وزیر نفت در پایان سفر به خوزستان:

برنامه‌هایی برای رسیدگی به مشکلات نیروی انسانی داریم| ارائه مشوق به سرمایه گذاران

تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1400 | 11:36 ق.ظ
برنامه‌هایی برای رسیدگی به مشکلات نیروی انسانی داریم| ارائه مشوق به سرمایه گذاران وزیر نفت گفت: با همکاری کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در میادین مشترک و مستقل نفتی و گازی داریم.
 

جواد اوجی شامگاه جمعه در جمع‌بندی سفر یک روزه خود به خوزستان اظهار کرد: در این استان صنایع پایین دستی در زمینه پتروشیمی فعال هستند که با هدف توسعه متوازن، برنامه‌هایی برای زنجیره سرمایه پتروشیمی در نظر داریم.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: آمادگی داریم در قالب قراردادها و مشوق‌های مختلف بتوانیم از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای برداشت از میادین مشترک و مستقل استفاده کنیم.

وزیر نفت ادامه داد: با همکاری کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در میادین مشترک و مستقل نفتی و گازی و رسیدگی به مشکلات نیروی انسانی رسمی و غیر رسمی داریم.

اوجی با بیان اینکه موضوع برداشت حداکثری از میادین مشترک در اولویت‌های کاری وزارت نفت قرار دارد و این امر به جدیت دنبال خواهد شد، عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا فاز دوم و سوم توسعه پروژه‌ها در میادین مشترک غرب کارون محقق شود.

وی توضیح داد: خوزستان از ظرفیت‌های لازم در این زمینه برخوردار است و همواره باید به این موضوع توجه جدی شود.

وزیر نفت بیان کرد: تلاش می‌شود با برنامه‌ ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد، احداث پتروشیمی‌های بزرگ بخش‌های پایین دست صنعت نفت در آینده آغاز شوند.

 وزیر نفت در این سفر از روند فعالیت‌های صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب، دکل ۲۵ فتح در میدان نفتی اهواز و میادین مشترک غرب کارون در استان خوزستان بازدید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار