شهرداری اهواز گران اداره می شود

تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1400 | 19:43 ب.ظ
شهرداری اهواز گران اداره می شود دستور سر پرست شهرداری اهواز: سازمانها و ادارات استیجاری در املاک شهرداری مستقر شوند. مهندس عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از ساختمان های متروکه همچون انبارها، فرهنگسرای نجوم، پارک بانوان و پارک ولی عصر گفت : در حالیکه برخی ادارات و سازمان های شهرداری با هزینه های گزاف در ساختمان های استیجاری مستقر […]
دستور سر پرست شهرداری اهواز: سازمانها و ادارات استیجاری در املاک شهرداری مستقر شوند.
مهندس عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از ساختمان های متروکه همچون انبارها، فرهنگسرای نجوم، پارک بانوان و پارک ولی عصر گفت : در حالیکه برخی ادارات و سازمان های شهرداری با هزینه های گزاف در ساختمان های استیجاری مستقر شده اند، املاک متعددی در شهرداری وجود دارد که بلا استفاده باقی مانده و به دلیل عدم استفاده تاسیسات آن در حال تخریب هستند.

سرپرست شهرداری اهواز در همین زمینه با صدور دستوری سازمان ها و ادارات مستقر در ساختمان های استیجاری را مکلف کردند که در اسرع وقت در ساختمان های ملکی شهرداری مستقر شوند.

وی همچنین در بازدید از مراحل تجهیز و تکمیل خانه استارت آپ و مراحل بازگشایی فرهنگسرای نجوم در گفتگو با عوامل اجرایی گفتند، استارت آپ ها کسب و کارهای آینده جهان هستند و شهرداری اهواز خود را برای پذیرش و ترویج این کسب و کارها آماده می کند

دستور توقف خرید غذا از رستوران های پراکنده تا زمان تکمیل آشپزخانه مرکزی شهرداری

عالی پور همچنین در دیدار از مراحل تجهیز و راه اندازی آشپزخانه شهرداری اهواز با صدور دستور دیگری به معاونت مالی و اداری ممنوعیت خرید غذاهای گران قیمت از رستوران های بیرونی را تا زمان راه اندازی آشپزخانه شهرداری ممنوع اعلام کرد.

وی عنوان کرد: خرید غذا از بیرون علاوه بر بار مالی شدیدی که برای شهرداری ایجاد می کند مشکلاتی در زمینه های بهداشتی و سلامت عمومی کارکنان شهرداری هم دارد.

این مقام مسئول افزود: زیبنده نیست در حالیکه شرایط بد اقتصادی در آمدهای شهروندان و شهرداری را کاهش داده است، هزینه های تشریفاتی گران به شهرداری تحمیل شود.

وی تصریح کرد: با تجمیع طبخ غذا در یک نقطه امکان نظارت بازرسان بهداشتی شهرداری فراهم و غذای سالم و ارزانتری تولید خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار