نوبت واکسن به ۲۲ ساله‌های خوزستان رسید

تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1400 | 10:55 ق.ظ
نوبت واکسن به ۲۲ ساله‌های خوزستان رسید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در استان خوزستان همه افراد ۲۲ سال به بالا با ثبت نام در سامانه salalmat.giv.ir می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به روند کاهشی موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان اظهار کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های خوزستان از روزانه […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در استان خوزستان همه افراد ۲۲ سال به بالا با ثبت نام در سامانه salalmat.giv.ir می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به روند کاهشی موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان اظهار کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های خوزستان از روزانه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در پیک کرونا، به حدود ۴ هزار و ۱۰۰ نفر در روز رسیده است.

 وی افزود: تعداد موارد بستری خوزستان نیز که در پیک کرونا به ۳ هزار نفر رسیده بود، اکنون به یک هزار و ۶۵۰ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص روند واکسیناسیون نیز گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دوز واکسن به جمعیت هدف تزریق کرده‌ایم که یک میلیون و ۴۲۰ نفر دوز اول و مابقی دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت سن واکسیناسیون را پنج سال کاهش داده است، افزود: در استان خوزستان همه افراد ۲۲ سال به بالا با ثبت نام در سامانه salalmat.giv.ir می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار