خوزستان دچار عقب‌ماندگی‌هایی در همه حوزه‌ها به ویژه اشتغال است‌

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 شهریور 1400 | 09:33 ق.ظ
خوزستان دچار عقب‌ماندگی‌هایی در همه حوزه‌ها به ویژه اشتغال است‌ نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فولاد در استان خوزستان انجام شده است که باید این کارها ادامه‌دار باشد و از این اقدامات حمایت شود.

سیدکریم حسینی در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر در چشم‌انداز ۱۴۰۴ بتوانیم به عدد ۸.۵ میلیون تن تولید محصولات فولادی در شرکت فولاد خوزستان دست پیدا کنیم، افق بسیار خوبی است و امیدواریم با تحقق این مساله گام بلندی در حوزه فولادسازی داشته باشیم.

 وی افزود: اینکه ۷۰ درصد از فروش تولید شرکت فولاد خوزستان به شرکت‌های درون استان تعلق می‌گیرد، جای خوشحالی است و امیدواریم این روند مطلوب، پایدار باشد.

حسینی گفت: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای به دنبال استقرار و پایداری حوزه فولاد در خوزستان هستند و قطعا سود و منافع استان در این زمینه، برای کل کشور خواهد بود.

وی با اشاره به بحث جابه‌جایی برخی از شرکت‌های فولادی از خوزستان به دیگر استان‌های کشور ادامه داد: نمایندگان فکر و ایده‌ای که در فضای کارشناسی به تصویب و تایید برسد را قطعا حمایت خواهیم کرد اما این کار با توئیت زدن و انتشار کلیپ و سخنرانی محقق نمی‌شود.

حسینی افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فولاد در استان خوزستان انجام شده است که باید این کارها ادامه‌دار باشد و باید از این اقدامات، حمایت شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل فنی، ذاتی و تولید در شرکت فولاد خوزستان و دیگر شرکت‌های استان، اولویت اول است و ابتدا باید به این مسایل در شرکت‌ها توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه خوزستان در رتبه دوم بیکاری کشور قرار دارد، عنوان کرد: در بحث اشتغال، کوچکترین فرصت شغلی که در استان ایجاد می‌شود باید برای درون استان و جوانان بومی مناطق اطراف آن طرح‌ها باشد.

حسینی با بیان اینکه خوزستان دچار عقب‌ماندگی‌هایی در همه حوزه‌ها به ویژه اشتغال است‌، افزود: جوانان خوزستان باید در اولویت اشتغال طرح‌ها و پروژه‌هایی باشند که در استان اجرایی می‌شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار