سردار شاهوار پور عنوان کرد؛ بسیجیان در همه عرصه ها خدمت گزار مردم هستند/۲۰۰۰ بسته حمایتی هدیه به نیازمندان خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 شهریور 1400 | 18:45 ب.ظ
سردار شاهوار پور عنوان کرد؛ بسیجیان در همه عرصه ها خدمت گزار مردم هستند/۲۰۰۰ بسته حمایتی هدیه به نیازمندان خوزستان در رزمایش کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، ۲۰۰۰ بسته معیشتی آماده توزیع بین خانواده های محروم و کم برخوردار در سطح استان شد. سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این رزمایش و درگفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: مکتب نجات بخش اسلام با تفکر شیعه و ولایت، […]

در رزمایش کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، ۲۰۰۰ بسته معیشتی آماده توزیع بین خانواده های محروم و کم برخوردار در سطح استان شد.

سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این رزمایش و درگفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: مکتب نجات بخش اسلام با تفکر شیعه و ولایت، ولایتی که همواره مردم را از سیاهی و پلیدی هر چیزی که مایه شر و نابودی بشر هست نجات می دهد و با چراغ نورانی ولایت مسیر حق و الهی را پیدا می کنیم امروز مفتخریم با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای این کشتی طوفان زده مسیر خود را ادامه می دهدعلی رغم اینکه دشمنان می خواهند نظام اسلامی را دچار مشکل کنند با پشتیبانی خداوند متعال و هدایت رهبری امروز توانستیم از موانع و مشکلات عبور کنیم.

وی ادامه داد: در راستای تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به نیازمندان با تلاش شبانه روزی همه عزیزان بسیجی در قرارگاه حضرت ابوالفضل، بسیج سازندگی و سپاه ولیعصر امروز شاهد این هستیم که هر هفته به همت این برادران با پشتیبانی فرمانده کل سپاه، سازمان بسیج مستضعفین و سایر مجموعه های خدمت گزار، می توانیم هر هفته یک سری بسته های معیشتی، حاوی مواد غذایی که مورد نیاز بسیاری از خانواده های بی بضاعت و محروم هست تامین و در سراسر استان توزیع می شود.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه امروز هم ۲۰۰۰ بسته معیشتی با کمک بسیجیان عزیز به دست نیازمند واقعی می رسد گفت: این اقدام نیکو، یکی از کارهای با ارزشی است که خداوند به صراحت در قرآن کریم با عنوان احسان، نیکوکاری و کار مخلصانه یاد می کند.

لازم به ذکر است این بسته های معیشتی (شامل برنج، روغن، ماکارانی و…) به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان و در کل به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان می باشد.

وی تاکید کرد: صحنه های جنگ تجربه گرانبهایی برای ما شد که هر زمان حادثه ای برای ما پیش می آید که دشمنان ساخته اند یا طبیعی هستند مثل سیل، کرونا، زلزله و… با همان رویکرد و سازماندهی دوران جنگ، بسیج و مردم را وارد میدان می کنیم.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه بسیج سازمانی است که با هدایت های مقام معظم رهبری امروز الحمدالله با اقتدار در همه عرصه ها حضور دارد، عنوان داشت: در بخش کمک به کادر درمان، بسیجیان علاوه بر اینکه در بیمارستان ها به بیماران کرونایی خدمات ارائه می دهند در بخش شناسایی مبتلایان به کرونا هم در میدان حضور دارند، همچنین در بخش واکسیناسیون بیش از ۲۰ مرکز تجمیعی وسیع واکسیناسیون با نیروهای جهادی و بسیجی در سطح استان به مردم خدمت رسانی می کنند.

سردار شاهوار پور اضافه کرد: در خانه های بهداشت بیش از ۶ هزار اکیپ آموزش دیده و سازماندهی شده در سراسر استان که رو به افزایش هستند بسیجی وار به مردم خدمت می دهند.

 

در پایان سردار شاهوار پور از تمامی دست اندرکاران این اقدام جهادی تقدیر و بیان داشت: از مجموعه معاونت فنی و زیربنایی، معاونت برنامه و بودجه قرارگاه حضرت ابوالفضل، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ابوالفضل و سایر همکاران قرارگاه، بسیج سازندگی سپاه استان و همکاران در مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) که همت کردند تا این اقدام صورت بگیرد تقدیر می کنیم ، مردم می بینند که عزیزان بسیجی و سپاهی علاوه بر کار تخصصی خود در حوزه امنیت و دفاع، در عرصه کمک رسانی هم در کنار مردم هستند و باعث خنثی سازی دروغ های دشمن می شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار