معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز:

مدارس اهواز به صورت تدریجی بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 شهریور 1400 | 10:00 ق.ظ
مدارس اهواز به صورت تدریجی بازگشایی می‌شوند داوری گفت: مدارس در سال تحصیلی جدید به منظور ارائه آموزش‌های باکیفیت به دانش آموزان به صورت تدریجی بازگشایی می‌شوند.
 عبدالله داوری در وبینار توجیهی بازگشایی مدارس افزود: زنگ بازگشایی مدارس، زنگ بیداری و آهنگ شادابی در جامعه است و آموزش مجازی هرگز دانش آموز را به رشد حقیقی نمی‌رساند.

وی بیان داشت: سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها و برخورداری از تعلیم و تربیت با کیفیت از اهداف مهم آموزش و پرورش محسوب می‌شود که در این رابطه الگوی بازگشایی مدارس، هفته قبل به عنوان یک نقشه راه به مدارس ارسال شده است.

داوری با بیان اینکه آموزش مجازی هرگز جای مدرسه و آموزش چهره به چهره در فضای آموزشی را نمی‌گیرد و مدرسه فضای تعامل، گفتگو، فضایی عاطفی و جذاب و کانون اصلی تعلیم و تربیت به شمار می‌رود، ادامه داد: هر موفقیتی که رخ می‌دهد ریشه در مدرسه دارد، ظرفیت‌های مدرسه بسیار زیاد است و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که مدرسه کانون تربیتی محله باشد.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز با تاکید بر اینکه مردم محله باید از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، ورزشی و… مدرسه استفاده کنند، اظهار داشت: مدرسه اولویت اول برای آموختن مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی است که رشد اصلی دانش آموزان در آن اتفاق می‌افتد.

داوری تصریح کرد: پروژه مهر ۱۴۰۱ پس از بازگشایی مدارس در سوم مهرماه ۱۴۰۰ کلید می‌خورد و برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده آغاز می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار