دریافت خدمات به شرط ارائه کارت واکسیناسیون

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 شهریور 1400 | 17:03 ب.ظ
دریافت خدمات به شرط ارائه کارت واکسیناسیون سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خوزستان در جلسه قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به استقبال کم از واکسیناسیون در برخی نقاط گفت: سن واکسیناسیون را کاهش دادیم، اما باز هم در برخی مناطق کسی برای دریافت واکسن مراجعه نمی‌کند. او افزود: باید همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها برای ترغیب […]

سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خوزستان در جلسه قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به استقبال کم از واکسیناسیون در برخی نقاط گفت: سن واکسیناسیون را کاهش دادیم، اما باز هم در برخی مناطق کسی برای دریافت واکسن مراجعه نمی‌کند.

او افزود: باید همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها برای ترغیب مردم به واکسیناسیون اقدام کنند و در این زمینه شوک فرهنگی در جامعه ایجاد شود.

حیدری بیان داشت: باید محدودیت‌ها از جا‌هایی مانند بانک‌ها که مردم زیاد مراجعه می‌کنند، آغاز شود یعنی برای دریافت خدمات در چنین مراکزی ارائه کارت واکسیناسیون الزامی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: اجباری شدن دریافت واکسن برای کارکنان دولت را مطرح کرده‌ایم، اما اجرایی نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر واکسیناسیون انجام نشود، هر کاری انجام دهیم نتیجه مثبتی نخواهد داشت، ادامه داد: گفته می‌شود که واکسیناسیون خانه به خانه انجام شود، اما زمانی که مردم حاضر به دریافت واکسن نیستند، چه کنیم؟


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار