رییس سازمان صمت استان خبرداد

اجرایی شدن ۶۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 09:06 ق.ظ
اجرایی شدن ۶۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید خوزستان  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تاکنون ۶۴ درصد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان در سال جاری اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.
 
اجرایی شدن ۶۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید خوزستان

امیرحسین نظری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که روزسه شنبه  ۳۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان، یک هزار و ۶۷۱ مصوبه داشتیم که از این تعداد تاکنون یک هزار و ۶۱ مصوبه اجرایی شده است.

 وی با بیان اینکه ۶۳ درصد از مصوبات سال ۹۹ ستاد تسهیل استان اجرایی شده است، افزود: ۶۱۰ مصوبه ستاد تسهیل از سال ۱۳۹۹ باقی مانده که اجرایی نشده است و اکنون در مرحله اجرا قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری، ۵۵۳ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان داشته‌ایم که از این تعداد تاکنون ۳۵۲ مصوبه اجرایی شده است.

نظری عنوان کرد: تاکنون ۶۴ درصد از مصوبات ستاد تسهیل در استان در سال جاری اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.

وی ادامه داد: ۱۹۸ مصوبه ستاد تسهیل استان در سال ۱۴۰۰ همچنان در حال اجرا است و امیدواریم با اجرایی شدن همه مصوبات، شاهد حل عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی استان هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار