نماینده مردم شادگان در مجلس:

انتصاب مدیران بومی به جای مدیران پروازی درخوزستان خواسته مردم است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 08:24 ق.ظ
انتصاب مدیران بومی به جای مدیران پروازی درخوزستان خواسته مردم است نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی و جایگزینی مدیران بومی با مدیران پروازی در شرکت های وزارت نفت در خوزستان خواسته اصلی مردم و نمایندگان است.
 
انتصاب مدیران بومی به جای مدیران پروازی درخوزستان خواسته مردم است

حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد با اشاره به دیدارش با «جواد اوجی» وزیر نفت اظهار کرد: تاکید بر مسئله عدالت و وجود پیوست عدالت در طرح‌ها و تصمیم‌ها مهمترین خواسته ما از وزارت نفت را بیان می‌کند.

وی افزود: تاکید بر استفاده از نیروهای بومی و به‌کار نگرفتن مدیران پروازی، ارائه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی و سایر موارد بر همین مبنای عدالت خواهی شکل گرفته است و ما سالهاست که این موضوعات را فریاد می‌زنیم.

نماینده مردم شادگان در مجلسی شورای اسلامی با اشاره به کمک‌های وزارت نفت برای عمران مناطق نفت‌خیز عنوان کرد: با توجه به تورم سنگین به ویژه در مسائل عمرانی، ارقام این کمک‌ها باید تعدیل و به‌روزرسانی شود.

ناصری نژاد، شادگان را یکی از با سابقه‌ترین مناطق نفتی کشور توصیف کرد و افزود: به وزیر نفت پیشنهاد ایجاد موزه نفت در محل ایستگاه پمپاژ نفت دارخوین که حدود یک قرن سابقه دارد، ارائه شده و امیدواریم که این پیشنهاد به مرحله اجرا برسد.

وی، انتظارات از دولت سیزدهم و به خصوص وزارت نفت را بسیار بالا دانست و گفت: به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس آماده هرگونه همکاری و فعالیت به منظور تقویت و ارتقای وضعیت نفت و واحدهای تابعه و وابسته آن هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار