پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس؛ جلوگاه ایثار و خون‌بهای صلابت ایران اسلامی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 09:35 ق.ظ
دفاع مقدس؛ جلوگاه ایثار و خون‌بهای صلابت ایران اسلامی بسم رب الشهدا و الصدیقین آخرین روز تابستان، یادآور آغاز حماسه‌ی دلیرانه‌ی مردان و زنانی در دفاع از کیان ایران اسلامی است که راه سرخ‌شان هر سال گرامی داشته می‌شود. دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است و روایت آن روزهای حماسی و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های فرزندان این […]

بسم رب الشهدا و الصدیقین

آخرین روز تابستان، یادآور آغاز حماسه‌ی دلیرانه‌ی مردان و زنانی در دفاع از کیان ایران اسلامی است که راه سرخ‌شان هر سال گرامی داشته می‌شود.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است و روایت آن روزهای حماسی و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های فرزندان این سرزمین، گنجینه غنی از چگونه زیستن و صدایی رسا در فرهنگ ایستادگی و مقاومت ملت سترگ ایران است.

صلابت و شکوه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون مرهون این مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان پاک ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون و رهبری هوشمندانه و خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده معزز شهیدان و ایثارگران ایران اسلامی و همچنین رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو منویات مقام معظم رهبری خواهانم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار