رفع اشکال از سیستم روشنایی بیمارستان شفا اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 15:43 ب.ظ
رفع اشکال از سیستم روشنایی بیمارستان شفا اهواز در آستانه هفته دفاع مقدس سیستم روشنایی و برقی یکی از بخش های بیماران کرونایی بیمارستان شفای اهواز توسط گروه جهادی بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون رفع اشکال شد. پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت با اعزام گروه جهادی به […]

در آستانه هفته دفاع مقدس سیستم روشنایی و برقی یکی از بخش های بیماران کرونایی بیمارستان شفای اهواز توسط گروه جهادی بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون رفع اشکال شد.

پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت با اعزام گروه جهادی به بیمارستان شفای اهواز، سیستم قدیمی و فرسوده سیم کشی برق و روشنایی بخش ارایه دهنده خدمات به بیماران کرونایی این مرکز درمانی را که دچار اشکال شده بود، تعمیر، تعویض و راه اندازی نمود.

این اقدام جهادی با استفاده از توان و ظرفیت کارکنان بسیجی بخش تعمیرات برق و سایر جهادگران پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون انجام گردید.

بسیج جهادی شرکت نفت و گاز کارون در راستای محرومیت زدایی از جوامع کم برخوردار پیرامونی اطراف تاسیسات این شرکت، در زمینه بازسازی و تعمیر مدارس، مساجد و منازل افراد بی بضاعت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر و همچنین تامین لوازم بهداشتی و ضدعفونی معابر در زمان شیوع کرونا عملکرد درخور توجهی را طی سنوات اخیر داشته است


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار