پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 19:37 ب.ظ
پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی بنام خداوند بخشنده و مهربان   «شهید سید مرتضی آوینی: منطق ما، منطق امام حسین (ع) است، اگر دشمن این حقیقت را دریابد، هرگز لحظه‌ای منتظر خستگی ما نخواهد ماند.»   دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت‌ […]
پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی
بنام خداوند بخشنده و مهربان
 
«شهید سید مرتضی آوینی: منطق ما، منطق امام حسین (ع) است، اگر دشمن این حقیقت را دریابد، هرگز لحظه‌ای منتظر خستگی ما نخواهد ماند.»
 
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت‌ آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. ایران هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت امام حسین (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.
 
سفیر عشق شهید است و ارباب عشق حسین (ع) و وادی عشاق، کربلا؛ جایی که ارباب عشق سر به باد می‌دهد تا اسرار عشاق را بازگو کند که برای عشاق راهی جز از کربلا گذشتن نیست.
 
تقارن هفته‌ دفاع مقدس با اربعین سید و سالار شهیدان، حکایت از تکرار تاریخی دارد که در آن قافله‌ی عشق در برابر سپاه کوفیان مردانه و مستانه ایستادگی کردند و اسلام را تا ابد زنده نگه داشتند و همه‌ی زمین کربلا شد و همه‌ی زمان عاشورا.  
 
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی رزمندگان و فرزندان حضرت روح الله (ره) در دفاع مقدس، فرارسیدن اربعین حسینی را به شیعیان جهان تسلیت عرض می‌ نمایم، امید اینکه بتوانیم پیروان راستین حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم.
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار