تشریح برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1400 | 14:07 ب.ظ
تشریح برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در هفته دفاع مقدس فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برنامه‌های این حوزه را به مناسبت هفته دفاع مقدس تشریح کرد. سرهنگ عباس ممبینی روز چهارشنبه(۳۱ شهریور ۱۴۰۰) در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری  زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام در روز نخست، گلباران مزار شهدای اهواز و دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و آزادگان در طول هفته از […]

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برنامه‌های این حوزه را به مناسبت هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

سرهنگ عباس ممبینی روز چهارشنبه(۳۱ شهریور ۱۴۰۰) در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری  زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام در روز نخست، گلباران مزار شهدای اهواز و دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و آزادگان در طول هفته از برنامه های این مناسبت است.

وی افزود: در طول هفته دفاع مقدس مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان صنعت نفت شامل رزمنده جانباز و آزاده برگزار می شود و از آنان تقدیر خواهد شد.

سرهنگ ممبینی بیان داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در جوار مزار شهدای گمنام در شهرک نفت اهواز به مدت سه شب موکب برپا خواهد شد و برنامه های فرهنگی از جمله نمایشگاه عکس پیاده روی اربعین، نمایشگاه عکس دفاع مقدس و خاطره گویی به اجرا گذاشته می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این حوزه در زمینه محرومیت زدایی گفت: این حوزه با راهاندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری بسیج پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه مبارزه با بیماری کرونا همکاری داشته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: تجهیز و بازسازی یکی از بخش‌های بیمارستان شفای اهواز که هم اکنون در دست اجراست از دیگر اقدامات این حوزه در زمینه محرومیت زدایی است.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس چند افتتاحیه داریم از جمله اینکه گروه‌های جهادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در ۲ روستای مجاور تاسیسات ۲ مدرسه و یک مسجد را احداث و آماده بازسازی کردند.

وی گفت: همچنین گروه‌های جهادی پایگاه مقاومت بسیج مجتمع آموزش و فنون اهواز یک مدرسه را در منطقه برومی بازسازی کردند که آماده افتتاح و تحویل به آموزش و پرورش است.

سرهنگ ممبینی ادامه داد: گروه های جهادی شرکت نفت و گاز کارون نیز یک مدرسه را در منطقه غیزانیه بازسازی و آماده افتتاح در هفته دفاع مقدس کردند.

وی اضافه کرد: همچنین این حوزه برنامه استعدادیابی و مشاوره فرزندان با عنوان دیده شو را از هم اکنون تا هفته بسیج در آذرماه اجرا خواهد کرد و کارشناسان برنامه به صورت وبینار به موضوعات مطرح شده خواهند پرداخت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در ادامه به برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به این مناسبت مسابقات دارت و تیراندازی سالنی برای برادران و خواهران بسیجی در اهواز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی ویژه دانش آموزان دختر و پسر صنعت نفت در اهواز برگزار می شود.

سرهنگ ممبینی گفت: توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی، توزیع بسته معیشتی ویژه پرستاران و اجرای گروه سرود در مناطق مختلف اهواز و فضاسازی محیطی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

شایان ذکر است، صنعت‌نفت ۳۶۵ شهید دفاع مقدس، چهار شهید مدافع حرم یک شهید تروریستی  تقدیم انقلاب و کشور کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار