پیام گرامیداشت رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1400 | 09:10 ق.ظ
پیام گرامیداشت رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام گرامیداشت رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و ایام اربعین حسینی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای گرامیداشت […]

پیام گرامیداشت رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و ایام اربعین حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای گرامیداشت فداکاری ها، مجاهدت ها و رشادت ها ی انسان های بلند همتی که در مکتب حسینی درس آزادگی و الفبای ایثار را به شایستگی آموختند.

دوران دفاع مقدس با فداکاری، شهامت، عشق و ایستادگی، مردان و زنان بزرگی، انسانیت را معنا بخشیدند و متانت، کرامت، حقانیت و صلابت وجود را در راه حفظ این مرز و بوم اثبات نمودند و با عزت آفرینی های بی بدیلشان در عرصه تاریخ جاودانه شدند.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و همچنین ایام اربعین حسینی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا “مدظله العالی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران عزیز و همکاران مجموعه دستگاه قضایی و سازمان های تابعه را گرامی و تسلیت گفته و تعالی ملت همیشه سربلند ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور و شریف استان خوزستان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

صادق مرادی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار