کاهش اتلاف وقت و خطای انسانی با سامانه‌های امور اراضی

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 مهر 1400 | 15:13 ب.ظ
کاهش اتلاف وقت و خطای انسانی با سامانه‌های امور اراضی مدیر امور اراضی استان گفت: توسعه دولت الکترونیک و الکترونیکی نمودن ارائه خدمات امور اراضی به مردم با هدف شفاف سازی فرآیند‌ها و تسریع و تسهیل در پاسخگویی به متقاضیان می‌باشد. میان آب افزود: از جمله مشکلات مربوط به سیستم‌های اداری خصوصا در زیر بخش امور اراضی حجم بالای تعداد پرونده‌های مربوطه و کمبود نیروی […]

مدیر امور اراضی استان گفت: توسعه دولت الکترونیک و الکترونیکی نمودن ارائه خدمات امور اراضی به مردم با هدف شفاف سازی فرآیند‌ها و تسریع و تسهیل در پاسخگویی به متقاضیان می‌باشد.

میان آب افزود: از جمله مشکلات مربوط به سیستم‌های اداری خصوصا در زیر بخش امور اراضی حجم بالای تعداد پرونده‌های مربوطه و کمبود نیروی انسانی می‌باشد که استفاده از بستر سامانه‌های طراحی شده بهترین راهکار برای کاهش اتلاف وقت و هزینه ها، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش خطا‌های انسانی می‌باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا می‌بایست تمامی امور مربوط به واگذاری اراضی، صدور مجوز‌های تغییر کاربری اراضی، شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز، اطلاعات پرونده‌های حقوقی و کیفری و … از حالت دستی و سنتی به حالت الکترونیکی تبدیل شوند که این امر با راه اندازی سامانه‌های مربوطه توسط سازمان امور اراضی محقق گردیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار