سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از تیم های ضدامنیتی را مورد ضربه عملیاتی قرار دادند.

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 مهر 1400 | 21:35 ب.ظ
سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از تیم های ضدامنیتی را مورد ضربه عملیاتی قرار دادند. به گزارش کشاورزی پرس؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان یکی از تیم های ضدامنیتی را مورد ضربه عملیاتی قرار دادند. براساس این گزارش؛ در این ایام منتهی به اربعین حسینی که گروهک های ضدانقلاب و وابسته به برخی کشورهای منطقه قصد خدشه دار نمودن امنیت کشور را دارند، شب گذشته […]

به گزارش کشاورزی پرس؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان یکی از تیم های ضدامنیتی را مورد ضربه عملیاتی قرار دادند.

براساس این گزارش؛ در این ایام منتهی به اربعین حسینی که گروهک های ضدانقلاب و وابسته به برخی کشورهای منطقه قصد خدشه دار نمودن امنیت کشور را دارند، شب گذشته در منطقه مرزی جنوب غرب خوزستان یک باند ضد امنیتی توسط اداره کل اطلاعات خوزستان مورد ضربه قرار گرفته و دهها قبضه سلاح جنگی از آنها کشف و ضبط گردید.

وزارت اطلاعات ضمن تشکر و قدردانی از مردم عزیز و فهیم کشور به ویژه مرزنشینان شریف، اعلام می دارد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امنیتی، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۳ستاد خبری وزارت اطلاعات اعلام نمایند.

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار