اثر تبلیغات ضد واکسن در کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 مهر 1400 | 08:16 ق.ظ
اثر تبلیغات ضد واکسن در کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تبلیغات ضد واکسن و واکسن‌ستیزی موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است. دکتر سید محمد علوی با اشاره به پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا اظهار کرد: نگرانی ما از موج بعدی است که بر اساس نظر اکثر صاحب‌نظران، در آبان‌ماه رخ می‌دهد. وی در […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تبلیغات ضد واکسن و واکسن‌ستیزی موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا اظهار کرد: نگرانی ما از موج بعدی است که بر اساس نظر اکثر صاحب‌نظران، در آبان‌ماه رخ می‌دهد.

وی در خصوص فعالیت تیم‌های بهداشتی در انجام واکسیناسیون در استان خوزستان افزود: بیش از ۶۰ مرکز تجمیعی و بیش از ۲۰۰ تیم واکسیناسیون و ده‌ها تیم سیار واکسیناسیون با تمام امکانات در خدمت هم‌استانی‌ها هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متاسفانه در پی تبلیغات ضد واکسن، واکسن‌ستیزی بعضی‌ها در لوای طب سنتی و عناد و دشمنی گروه‌هایی در فضای مجازی با ترساندن مردم از واکسن، موجب کاهش مراجعه مردم برای دریافت واکسن شده است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: از همه مردم به ویژه مادران باردار خواهش می‌کنم حتما برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار