انتقاد صریح معاون رئیس جمهور از وضعیت بنیاد شهید خوزستان : از یادمان شهید هاشمی خجالت کشیدم !

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400 | 08:46 ق.ظ
انتقاد صریح معاون رئیس جمهور از وضعیت بنیاد شهید خوزستان : از یادمان شهید هاشمی خجالت کشیدم ! # امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید شامگاه یکشنبه گذشته در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان اظهار کرد: خوزستان خاک مقدسی دارد که تمام آن مسجد محسوب می‌شود؛ این خاک آنقدر دارای شرف هست که توانایی پذیرش جان و تن بهترین بندگان خدا را داشته است. وی […]

# امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید شامگاه یکشنبه گذشته در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان اظهار کرد: خوزستان خاک مقدسی دارد که تمام آن مسجد محسوب می‌شود؛ این خاک آنقدر دارای شرف هست که توانایی پذیرش جان و تن بهترین بندگان خدا را داشته است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان پاسداران ایثار و شهادت همه این خاک را باید تبدیل به بارگاه و مسجد می‌کردیم، افزود: شهرهای آبادان و خرمشهر، منطقه آزاد و محل واردات خودروهای خارجی شده در حالی که باید به یک مرکز عبادی مهم و بزرگ تبدیل می‌شد.معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: شرف خرمشهر به مقاومت مردمش و شرف آبادان هم ایستادگی مردم آن در محاصره سنگین دشمن است و این باید مفهوم و مبنای آبادان تا تمامی تاریخ باشد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مردم دیگر نقاط کشور از خط جنگ دور بودند و اخبار جنگ را می‌شنیدند ولی مردم خطه خوزستان آن را چشیدند و جنگ جزوی از زندگی آنها بود، اضافه کرد: در سفر قبلی با خانواده شهید هاشمی دیدار داشتم و خجالت زده شدم از اینکه یادمان سرداری مثل هاشمی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد او بوده هنوز درست نشده بود؛ ساخت یادمان و حفظ کردن یک ساختمان مگر چقدر هزینه دارد؟ مرکز شهید هاشمی باید مرکز تجمع بچه‌های انقلابی و ولایی در اهواز باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار