زنگ ایثار و مقاومت در مدارس خوزستان نواخته شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400 | 11:24 ق.ظ
زنگ ایثار و مقاومت در مدارس خوزستان نواخته شد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه خوزستان همچنان رنگ و بوی شهادت ،ایثار و مودت می دهد گفت: حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل های بعدی ضروری است. سردار […]

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه خوزستان همچنان رنگ و بوی شهادت ،ایثار و مودت می دهد گفت: حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل های بعدی ضروری است.

سردار عبدالرضا حاجتی افزود: معرفی شهدایی که در مدت هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از سرزمین ایران اسلامی جان خود را از نثار کردند بسیار مهم و ارزشمند است.

وی تعدادی شهدای زن در استان خوزستان را یک هزار و ۵۰۰ شهیده عنوان کرد و گفت: شهدا و نیز فداکاری های آنها همچون گنجی گران بها است که باید به نمایش گذاشته شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: ۳۰۵ معلم و  بیش از ۲ هزار دانش آموز برای حفظ امنیت مردم این مرز و بوم با وجود آنکه تکلیفی در این زمینه نداشتند در راه دفاع از میهن اسلامی شهید شدند.

وی در خاتمه گفت: زنگ ایثار، زنگ مردانگی و رشادت است و باید به رویکرد آموزش و پرورش در نواختن زنگ ایثار در م دارس افتخار کرد.

به گزارش ایرنا زنگ ایثار و مقاومت همزمان با اهواز در دیگر مدارس استان خوزستان نواخته شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار