نشست شهردار اهواز با مشاورین و مجریان شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400 | 17:34 ب.ظ
نشست شهردار اهواز با مشاورین و مجریان شهرداری اهواز برگزار شد رضا امینی در نشستی که صبح امروز ۶ مهر ماه با مشاورین و مجریان شهرداری اهواز برگزار کرد، اظهار داشت: استفاده از تجربه مشاوران و مجریان می تواند در کنار راهکار های جدیدی که مجموعه جدید ارائه می دهد، مفید باشد. وی با اشاره به پذیرفتن سمت شهرداری اهواز افزود: زمانی که سمت شهرداری اهواز […]

رضا امینی در نشستی که صبح امروز ۶ مهر ماه با مشاورین و مجریان شهرداری اهواز برگزار کرد، اظهار داشت: استفاده از تجربه مشاوران و مجریان می تواند در کنار راهکار های جدیدی که مجموعه جدید ارائه می دهد، مفید باشد.

وی با اشاره به پذیرفتن سمت شهرداری اهواز افزود: زمانی که سمت شهرداری اهواز را پذیرفتم می دانستم که موفق بودن در این شرایط نیاز به یک احساس وظیفه جهادی و یک کار جهادی داشته و استفاده از تمام ایده ها و ظرفیت ها در این راه امری ضروری است.

شهردار اهواز در ادامه ضمن شنیدن نکته و نظرات مشاورین و مجریان شهرداری اهواز، مقرر کرد که جلسه ای با حضور تمام مشاوران، مجریان و پیشکسوتان برگزار شده تا به صورت مفصل دیدگاه ها، نظرات کارشناسی و تجربه ها مورد بررسی قرار گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار