ورود حجم زیادی از زائران به کشور از مرز شلمچه

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400 | 12:20 ب.ظ
ورود حجم زیادی از زائران به کشور از مرز شلمچه فرماندار خرمشهر با بیان اینکه تا پایان بازگشت زائران به کشور ارائه خدمات در مرز شلمچه ادامه دارد، گفت: به نظر می‌رسد در سه چهار روز آینده روند بازگشت زائران اربعین به پایان برسد. محمد حیدری با اشاره به استقرار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در مرز شلمچه برای بازگشت زائران، اظهار کرد: امکانات لازم […]

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه تا پایان بازگشت زائران به کشور ارائه خدمات در مرز شلمچه ادامه دارد، گفت: به نظر می‌رسد در سه چهار روز آینده روند بازگشت زائران اربعین به پایان برسد.

محمد حیدری با اشاره به استقرار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در مرز شلمچه برای بازگشت زائران، اظهار کرد: امکانات لازم از جمله اتوبوس‌های درون و برون شهری و چندین دستگاه مینی‌بوس و ریل باس قطار در نظر گرفته شده تا کار حمل و نقل زائران به مناطق مختلف درون و برون استانی را انجام دهند و در صورت نیاز، این امکانات افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان مرزی شلمچه، افزود: تعداد زیادی اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس در مرز شلمچه مستقر هستند. مواکب نیز در حال ارائه خدمت به زائران هستند.

حیدری با بیان اینکه تا پایان بازگشت زائران به کشور ارائه خدمات در مرز شلمچه ادامه دارد، عنوان کرد: حجم زیادی از زائران اربعین از مرز شلمچه وارد کشور شده‌اند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تعداد از زائرانی که به عراق رفته بودند، از این مرز وارد کشور شوند. به نظر می‌رسد در سه چهار روز آینده روند بازگشت زائران اربعین به پایان برسد.

فرماندار خرمشهر بیان کرد: برگشت زائران بدون هیچ مشکلی و در کمال آرامش در حال انجام است. از همه مردم و دستگاه‌هایی که به کمک ما آمدند و از مسئولان عراقی بابت فراهم کردن آرامش خاطر زائران اربعین، تشکر می‌کنم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار