جمع‌آوری آب‌های سطحی خوزستان با کمک شرکتی دانش‌بنیان در قزوین

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 08:55 ق.ظ
جمع‌آوری آب‌های سطحی خوزستان با کمک شرکتی دانش‌بنیان در قزوین شرکت دانش‌بنیان تونل‌ساز ماشین موفق به بومی‌سازی و تولید دستگاه‌های میکروتونلینگ موردنیاز پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب استان خوزستان باکیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی شده است.

پارک علم و فناوری قزوین، شرکت دانش‌بنیان تونل‌ساز ماشین از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین، در راستای حل معضل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب شهری استان خوزستان که در سال‌های اخیر به‌عنوان یک چالش مهم در صنعت آب و فاضلاب کشور مطرح بوده است، موفق به بومی‌سازی و تولید دستگاه‌های میکروتونلینگ موردنیاز این پروژه باکیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی شده است.

بخشی از عملیات احداث لوله فاضلاب در این طرح به طول حدود ۱۲ کیلومتر به روش میکروتونلینگ انجام خواهد گرفت. سایزهای لوله رانی موردنظر طرح در این بخش ۱۰۰۰ میلی‌متر، ۱۲۰۰ میلی‌متر و ۱۴۰۰ میلی‌متر است و شرکت تونل‌ساز ماشین در پروژه فاضلاب اهواز در بخش اول طراحی، ساخت و تأمین دستگاه و تجهیزات میکروتونلینگ و در بخش دوم عملیات اجرایی میکروتونلینگ به طول حفاری ۱۰۰۰ متر را بر عهده دارد.

بنا بر این خبر، در زمان اجرای این پروژه ۱۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشارکت خواهند داشت و میزان صرفه‌جویی ارزی طرح ۶۰ درصد نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار