عضو شورای شهر اهواز:

شورای شهر خیابانی در اهواز به نام علی لندی قهرمان ملی ایران، نامگذاری می کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 09:54 ق.ظ
شورای شهر خیابانی در اهواز به نام علی لندی قهرمان ملی ایران، نامگذاری می کند عضو شورای شهر اهواز گفت: این نوجوان ۱۵ ساله کار بسیار بزرگ و ماندگاری در شهرستان قهرمان پرور ایذه انجام داد که نشان از داشتن روح بزرگ و والای وی داشت تا جایی که توانست جان دو تن از هم وطنان خود را نجات دهد.
 
615403c0e6316_2021-09-29_09-42

مهداوی اظهار کرد: علی لندی به آتش زد و با شجاعت مثال زدنی دو نفر را از دل فوران شعله های آتش به بیرون کشید این کار را فقط قهرمانانی مثل او می توانند انجام دهند.
این عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: ضرورت دارد تا برای گرامیداشت یاد و نام این قهرمان بزرگ در سراسر کشور برای الگو سازی و الگو برداری از رفتارهایش مکان هایی به نام او ثبت و ضبط گردد از همین رو شهرداری و شورای شهر اهواز به دنبال این هستند تا یکی از خیابان های اصلی شهر اهواز را به نام این جوانمرد نامگذاری کند تا انشالا شورای شهر اهواز نیز بتواند سهم کوچکی از قدردانی و قدرشناسی رشادتهای او داشته باشد.
سید ناصر مهداوی در پایان گفت: از همه مردم و از همه کسانی که در گرامیداشت و بزرگداشت و حفظ نام و یاد مرحوم شهید علی لندی مشارکت داشتند و سهیم بودند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که شورای شهر اهواز بتوانند در آغاز فعالیت خود با انجام این کار دین خود را به قهرمان ملی ایران ادا کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار