مراسم قدردانی از خُبرگان شغل در ارزیابی جذب نیروی انسانی برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1400 | 09:30 ق.ظ
مراسم قدردانی از خُبرگان شغل در ارزیابی جذب نیروی انسانی برگزار شد این مراسم هفتم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور سعید قاسم‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، سید سمیع موسوی مدیر امور اداری، مهران پاک بین مدیر بخش احیا، احسان یعقوبی نژاد مدیر بازرسی و نظارت، علی امیدی مدیر بخش خدمات صنعتی، جهان مهر علی نیایی فرد مدیر سازمانی دهی و روش‌ها و جمعی از مسئولان فولاد […]
این مراسم هفتم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور سعید قاسم‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، سید سمیع موسوی مدیر امور اداری، مهران پاک بین مدیر بخش احیا، احسان یعقوبی نژاد مدیر بازرسی و نظارت، علی امیدی مدیر بخش خدمات صنعتی، جهان مهر علی نیایی فرد مدیر سازمانی دهی و روش‌ها و جمعی از مسئولان فولاد خوزستان در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد.
 
امید مرادی‌ راهدار رییس برنامه‌ریزی و جذب منابع انسانی در گفت و گو با خبرنگار روابط‌ عمومی اظهار داشت: خُبرگان شغل به افرادی اطلاق می‌شود که جدای از رده‌ی سازمانی، دارای حُس‌شهرت در تخصص و تعهد هستند. در گروه  خُبرگان برای ارزیابی علاوه بر کارکنان رسمی و قراردادی از نیروهای زبده‌ی پیمانکار هم استفاده شد و جایگاه سازمانی افراد از تکنسین تا مدیر بودند. 
 
راهدار در ادامه گفت: در شرایطی که شیوع کرونا در دو سال اخیر بر فعالیت‌های عادی سایه انداخته بود، خُبرگان علاوه بر مسئولیت‌های سازمانی به صورت مستمر در مراحل مختلف در کنار یکدیگر در فرآیند ارزیابی فعالیت می‌کردند.  هدف از ارزیابی نیروی انسانی بکارگیری افراد متناسب با فضای فرهنگی، ارزش‌ها و اهداف سازمانی مجموعه فولاد خوزستان است. 
 
رئیس جذب و برنامه‌ریزی منابع  انسانی با بیان این جمله که قدردانی از کارکنان باعث ایجاد حس ارزشمندی و اشتیاق سازمانی می‌شود، افزود: اشتیاق سازمانی کارآیی کارکنان و در نهایت بهره‌وری سازمان را افزایش می‌دهد. پیتر دراکر پدر علم مدیریت اعتقاد دارد، هیچ سازمانی نمی‌تواند کاری بیش از توانایی کارکنانش انجام دهد. از طرفی در حوزه منابع انسانی،  هزینه استخدام یک فرد نامناسب معادل ۲۴ برابر حقوق و مزایا سالیانه یک فرد مناسب است. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این مراسم از خُبرگان با اهدای گل و لوح تقدیر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار