نشست خبری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1400 | 09:37 ق.ظ
نشست خبری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اصحاب رسانه برگزار شد نشست مطبوعاتی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان هفتم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد و جمعی از اهالی ورزشی‌نویس مطبوعات خوزستان در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.   […]
نشست مطبوعاتی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان هفتم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد و جمعی از اهالی ورزشی‌نویس مطبوعات خوزستان در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان و رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان حمایت همه‌جانبه‌ از ورزش استان را وظیفه ذاتی مطبوعات دانست و افزود: گرمای سوزان، نارسایی‌های اجتماعی، فقر و مشکلات معیشتی مسائلی که مردم خوزستان با آن روبرو می باشند. در چنین شرایطی ورزش و به ویژه فوتبال برای دلگرمی و تزریق نشاط در جامعه موثر است. 
 
وی افزود: شرکت فولاد خوزستان همواره خود را متعهد به عمل به مسؤلیت‌های اجتماعی می‌داند. ساخت ورزشگاه پیشرفته‌‌ی شهدای فولاد و هدیه آن به جوانان خوزستانی تنها بخشی از فعالیت‌های ورزش این مجموعه به شمار می‌آید.
 
مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان موفقیت‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان را مدیون تلاش مربیان و مدیران پای کار دانست و اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان از بدو تاسیس نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشت. در واقع باشگاه‌ فولاد خوزستان کارخانه‌ی بازیکن‌سازی کشور است. وظیفه‌ی مطبوعات حمایت از باشگاه‌های فعال استان در رشته‌های مختلف است. از طرفی باید با استفاده از قدرت رسانه‌ ای دیگر صنایع فعال در استان را به حمایت از ورزش تشویق کرد.
 
در ادامه نشست حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره باشگاه و شرکت‌ فولاد خوزستان اظهار داشت: از ۲۵ مردادماه افتخار حضور در باشگاه فولاد نصیبم شد. هرچند شروع به کارم با چالش‌هایی همراه بود، اما هیچکدام مانع حضور و یا بهانه‌تراشی نتیجه نگرفتن نیست. مهم‌ترین چالش‌ پیش‌رو که از سال گذشته گریبان‌گیر باشگاه بود، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است. در چنین شرایطی قرارداد ۱۷ بازیکن تیم پایان یافته بود، تعداد ۴ بازیکن نیز تا قبل از حضورم از باشگاه جدا شده بودند. با حمایت همه‌جانبه‌ی مدیران فولاد و پیگیری مستمر موفق شدیم قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم.
 
گرشاسبی از تدوین برنامه چهارساله خبر داد و افزود: با بهره‌گیری از خبرگان عرصه‌ی فوتبال برنامه‌ی چهارساله در حال تدوین است. در این برنامه مواردی همچون: جایگاه تیم بزرگسالان فولاد در جدول لیگ، نحوه‌ی تعامل تیم بزرگسالان با رده‌های پایه، حمایت از رشته‌های ورزشی استان و … گنجانده شده است.
 
وی افزود: رسانه‌ چشم بیدار جامعه است. از مطبوعات استان انتظار داریم شرایط ویژه‌‌ی تیم فوتبال فولاد خوزستان را با توجه به بسته بودن پنجره‌های نقل و انتقالات در نظر گرفته و با نقدهای منصفانه به برون‌‌رفت از شرایط فعلی کمک کنند.
 
در ادامه عبدالله ویسی سرمربی تیم  فولاد خوزستان، ارائه فوتبال تماشاگر پسند را در کنار نتیجه‌گیری، هدف اصلی کادر فنی تیم اعلام کرد و افزود: خوزستان رنگین‌کمان اقوام است. خوزستانی‌ها موانع را با همدلی از سر راه خود برداشته‌اند. با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و وجود بازیکنان آینده‌دار در رده‌های پایه، با کمک گرفتن از مربیان به سراغ بازیکنان رده‌های پایه و به ویژه امید می‌رویم. ترکیب تیم در فصل آتی از بازیکنان جوان بومی و باتجربه خواهد بود. فقط به فکر نتیجه گرفتن نبوده و نیستم. افتخار می‌کنم که پس از سال ها فرصتی پیش آمد در باشگاه فولاد خوزستان فعالیت کنم.
 
وی در ادامه گفت: دو اردوی تدارکاتی برگزار کردیم که این اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای شناخت بیشتر از تیم بود. فوتبال برای گل زدن و زیبا بازی کردن است و باید به هواداران لذت بدهیم. تمام فکر و ذکر من این است که زیبا بازی کنیم. تا جایی که بتوانم از بازیکنان بومی استفاده می‌کنم اما در پست‌هایی که نیاز به تقویت تیم باشد، ممکن است بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیریم. امکانات باشگاه فولاد خوزستان فوق‌العاده است. باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داریم، بهترین نتیجه را بدست آوریم.
 
افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان از حمایت مطبوعات از فعالیت‌های ورزشی استان گفت و افزود: خوزستان ۲۴ روزنامه و ۲۰۹ پایگاه خبری فعال دارد. شفاف‌سازی و انعکاس رویدادهای مختلف استان وظیفه اصلی جامعه رسانه‌ای است. مجموعه فولاد خوزستان نمونه موفق باشگاه‌داری در استان و کشور است. 
 
پایان‌بخش نشست مطبوعاتی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با پرسش و پاسخ ورزشی‌ نویسان همراه بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار