توضیحات رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت استقلال ملاثانی

تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1400 | 16:22 ب.ظ
توضیحات رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت استقلال ملاثانی رییس هیات فوتبال خوزستان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای حضور در لیگ یک، ارائه داد. در حال حاضر دو تیم به نام استقلال ملاثانی با دو سرمربی، یکی در اهواز و دیگری در ملاثانی در حال جذب بازیکن و انجام تمرینات است؛ یکی از تیم‌ها زیر نظر مالکیت باشگاه که […]

رییس هیات فوتبال خوزستان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای حضور در لیگ یک، ارائه داد.

در حال حاضر دو تیم به نام استقلال ملاثانی با دو سرمربی، یکی در اهواز و دیگری در ملاثانی در حال جذب بازیکن و انجام تمرینات است؛ یکی از تیم‌ها زیر نظر مالکیت باشگاه که همان تیم فصل قبل در لیگ یک است، تمرین می‌کند و دیگری نیز زیر نظر مالک امتیاز که به تازگی اقدام به تشکیل تیم کرده، در حال تمرین است. موضوعی که هواداران فوتبال خوزستان را سردرگم کرده است.

عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان اظهار کرد: آن چه به اسم استقلال ملاثانی وجود دارد، متعلق به صاحبانی است که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قبلا به ما معرفی کرده و آقای علیزاده مالک امتیاز است نه مالک باشگاه.

وی بیان کرد: اکنون هم آقای علیزاده که مالک امتیاز است باید به این نکته توجه داشته باشد که داشتن امتیاز دلیلی برای شرکت در مسابقات نیست و باید این مالکیت امتیاز خود را در دل یک باشگاه که مورد تایید کمیسیون ماده ۵ اداره‌کل ورزش و جوانان است، قرار دهد تا با داشتن پروانه بتواند در لیگ شرکت کند.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: او حکم قضایی دارد که امتیازی که استقلال ملاثانی با آن در حال بازی در لیگ یک است، متعلق به او است و بازهم تاکید می‌کنم که بحث مالک امتیاز با مالک باشگاه دو مقوله متفاوت است و تا این امتیاز در دل باشگاهی قرار نگیرد، ارزشی ندارد و اگر می‌گوید که باشگاه استقلال ملاثانی متعلق به او است باید پروانه باشگاه را ارائه دهد.

وی بیان کرد: من قبلا نیز به شخص علیزاده به عنوان مالک امتیاز گفته‌ام که با مالک باشگاه استقلال ملاثانی به توافق برسید تا مشکلات موجود برطرف شود. ضمن اینکه امتیاز وی در ملاثانی قابل استفاده است. به هر حال من از مسئولان استان می‌خواهم که تکلیف را روشن کنند.

طالقانی بیان کرد: از طرفی هم باتوجه به اینکه امتیاز به اسم آقای علیزاده است تا رضایت وی جلب نشود، باشگاه استقلال ملاثانی هم نمی‌تواند هیچ کدام از قراردادهای خود با بازیکنان و کادرفنی را ثبت کند و با این شرایط نیز تیم نمی‌تواند در لیگ یک شرکت کند و سهمیه استان از بین می‌رود و نابود می‌شود. اداره‌کل ورزش و جوانان و دستگاه‌های نظارتی باید ورود کنند تا با رفع مشکل موجود، مانع از دست رفتن سهمیه استان خوزستان در لیگ کشور شوند. به نظر من با حکم حکومتی اداره‌کل ورزش و جوانان می‌توان به این قضیه ورود کرد. البته اداره‌کل ورزش استان هم جلساتی برای حل مشکلات داشته ولی فعلا نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف تیمی که مالک امتیاز باشگاه در حال بستن آن به اسم استقلال ملاثانی است چه می‌شود؟ گفت: با چه اسمی تیم می‌بندد؟ اگر هم با بازیکنان قرارداد ببندد برای ثبت قراردادها باید آن‌ها را به هیات فوتبال بفرستد تا ما هم به سازمان لیگ معرفی کنیم. اولین سوالی که از او می‌پرسیم در خصوص پروانه باشگاه است و آیا آقای علیزاده پروانه دارد؟ ضمن اینکه باید بدهی‌ها را هم پرداخت کند.

رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این قضیه پیچیده شده است؟ افزود: موضوع پیچیده نیست و تنها به حکم حکومتی نیاز دارد و استاندار خوزستان و به ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان باید فعال‌تر به این قضیه ورود کنند. ضمن اینکه هیات فوتبال خوزستان هم آمادگی کمک دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار