اختصاص ۱۷۵٠ میلیارد تومان برای فاضلاب شهرستان های حوزه انتخابیه/ کمک ۳٠٠ میلیاردی به شهرداری اهواز برای دفع آب های سطحی

تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1400 | 17:00 ب.ظ
اختصاص ۱۷۵٠ میلیارد تومان برای فاضلاب شهرستان های حوزه انتخابیه/ کمک ۳٠٠ میلیاردی به شهرداری اهواز برای دفع آب های سطحی نماینده اهواز با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب مشکلات جدی در شهر اهواز وجود دارد، اظهار کرد: در سنوات گذشته شاهد آب گرفتگی برخی مناطق شهر اهواز با ١١ میلیمتر بارندگی بودیم و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شد. مجتبی یوسفی افزود: با توجه به اینکه مسئول کمیته عمرانی کمیسون تلفیق هستم، یک […]

نماینده اهواز با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب مشکلات جدی در شهر اهواز وجود دارد، اظهار کرد: در سنوات گذشته شاهد آب گرفتگی برخی مناطق شهر اهواز با ١١ میلیمتر بارندگی بودیم و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شد.

مجتبی یوسفی افزود: با توجه به اینکه مسئول کمیته عمرانی کمیسون تلفیق هستم، یک هزار و ٧۵٠ میلیارد تومن برای فاضلاب شهرستان های اهواز، حمیدیه ویس، ملاثانی، شیبان و کوت عبدالله تخصیص دادیم و ۵٠٠ میلیارد تومن برای حل آب های و سطحی و کمک به شهرداری های استان های جنوبی که ٣٠٠ میلیارد آن به شهرداری اهواز اختصاص داده شد.

عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در ردیف بودجه امسال برای عملیاتی کردن این اعتبارات آن را در اختیار آب فاضلاب استان قرار داریم که برای شهرداری اهواز برای آب‌های سطحی هزینه کند.

یوسفی بیان کرد: درحال پیگری هستیم که در سفر آقای محرابیان به خوزستان بنا داریم که این مبلغ را مطالبه کنیم و این ٣٠٠ میلیارد تومن با توجه به اینکه تخصیص برای آن گرفتیم و جز اعتبارات اهواز است برای حل نقاط بحرانی اب های سطحی هزینه شود.

وی در پایان گفت: این نکات را هم در رای اعتماد عنوان کردیم و برای دولت و ورزا و پیگیری هایی که از وزارت خانه و مدیران محلی مجموعه آب و فاضلاب و شهرداری داشتیم این بود که ما اعتبار را اختصاص دادیم و باید پیگیری شود که آن هارا اجرایی کنند که مردم دچار مشکل نشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار