عملیات اجرایی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون با همکاری مناطق نفتخیز جنوب شتاب می‌گیرد

تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1400 | 15:19 ب.ظ
عملیات اجرایی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون با همکاری مناطق نفتخیز جنوب شتاب می‌گیرد مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی از همکاری متقابل این شرکت با شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به منظور تسریع در عملیات اجرایی طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز و کارون خبر داد. مهندس محمد خانچی اظهار داشت: در این ارتباط جلسات مختلفی با مسئولان و کارشناسان شرکت آب […]

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی از همکاری متقابل این شرکت با شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به منظور تسریع در عملیات اجرایی طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز و کارون خبر داد.

مهندس محمد خانچی اظهار داشت: در این ارتباط جلسات مختلفی با مسئولان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار و کارگروه مشترکی برای پیشبرد این طرح تشکیل شد.

وی گفت: در این کارگروه مقرر شد جهت تسریع در عملیات اجرایی، تداخل‌های احتمالی کل مسیر طرح جامع فاضلاب اهواز با خطوط لوله و تاسیسات نفتی به‌صورت یکجا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و تعیین تکلیف گردد تا کار با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

مهندس خانچی افزود: نگاه مجموعه مناطق نفتخیز جنوب به پروژه‌های عام‌المنفعه همسو با دیگر سازمانها و نهادهای اجرایی است و باهدف انجام اصولی و درست طرح‌ها و پروژه‌ها صورت می‌گیرد تا علاوه بر حفظ حریم ایمنی خطوط لوله و چاه‌های نفت، هیچ‌گونه ریسک و خطری، امنیت و سلامت مردم را به خطر نیاندازد.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز همگان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا نقاط تلاقی و جبهه‌های کاری را با همکاری مجری و مشاوران طرح، تعیین تکلیف نماییم.

شایان ذکر است طرح جامع فاضلاب اهواز پیشرفت ۴۰ درصدی دارد و ۲۰۰ کیلومتر از این شبکه با اعتبارات اهدایی صنعت نفت در حال اجراست که تاکنون ۱۴۰ کیلومتر آن نهایی شده است


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار