ساخت و تعمیر ۶۰ واحد مسکونی در مناطق محروم اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 مهر 1400 | 09:53 ق.ظ
ساخت و تعمیر ۶۰ واحد مسکونی در مناطق محروم اهواز سرهنگ ویسی پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: افتتاح ۱۰ باب احداث خانه محروم و همچنین تعمیر و تکمیل ۵۰ باب منازل محرومین باحضور جمعی از مسئولان برگزار گردید. او بیان داشت: این ۱۰ واحد مسکونی در منطقه ملاشیه واقع شده و با کمک نیرو‌های جهادی ساخته شده اند و با […]

سرهنگ ویسی پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: افتتاح ۱۰ باب احداث خانه محروم و همچنین تعمیر و تکمیل ۵۰ باب منازل محرومین باحضور جمعی از مسئولان برگزار گردید.

او بیان داشت: این ۱۰ واحد مسکونی در منطقه ملاشیه واقع شده و با کمک نیرو‌های جهادی ساخته شده اند و با تامین اعتبار از سپاه ناحیه امام حسین (ع)، بسیج سازندگی سپاه خوزستان، گروه‌های جهادی و خیرین هر واحد خانه ۱۲۰ میلیون تومان و در کل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صرف ساخت این واحد‌های مسکونی شده است.

سرهنگ ویسی پور افزود: در احداث واحد‌های مسکونی گروه‌های جهادی حوزه ۱۸ شهری حبیب ابن مظاهر (حوزه بسیج ملاشیه) حضور فعال داشتند و ۵۰ واحد تعمیری در مناطق کوی علوی، عین ۲ و پردیس اهواز بودند که در مجموع این پروژه‌ها به دست ۱۸ گروه جهادی ساخته و تعمیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: در بخش تعمیرات واحد‌های مسکونی برای هر واحد ۱۰ میلیون تومان و در کل ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد و اقدامات صورت گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار