آیین سوگواری پایان ماه صفر در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 مهر 1400 | 19:05 ب.ظ
آیین سوگواری پایان ماه صفر در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد آیین سوگواری پایان ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.  این مراسم روز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در جوار یادمان شهدای گمنام با حضور سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از کارکنان […]
آیین سوگواری پایان ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
 این مراسم روز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در جوار یادمان شهدای گمنام با حضور سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از کارکنان این شرکت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
 
موسی بهاءالدینی مسئول امور ایثارگران شرکت فولاد خوزستان گفت: اعتقاد و محبت نسبت به پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع)، سلمان فارسی را به سلمان محمدی تبدیل نمود، زیرا هرجا که بود به دنبال خشنودی خداوند بود. آری تا زمانی که انسان محب نباشد، به سراغ محبوب نخواهد رفت. 
 
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) افزود: اگر کسی امام حسین (ع) را در کنار نهر فرات زیارت نماید، مانند آن است که خدا را در عرش زیارت نموده است. اساس اسلام، محبت به پیامبر اکرم (ص) و آل محمد است. توفیق توبه و ترک گناه عبادت را با اخلاص می‌ کند.
 
بهاءالدینی در ادامه بیان داشت: نکته دیگر عمل صالح است. شهید برنسی نمونه‌ای مثال‌زدنی از عمل صالح در عصر ما می‌باشد. هرکس در مکان و جایگاهی که قرار دارد، اگر کار خود را به نحو احسن انجام دهد، عمل صالح انجام داده و باعث خوشنودی خداوند می‌شود.
 

در مراسم یاد شده، عبدالرضا رجب‌‎پور از کارکنان واحد بازرسی و نظارت شرکت و عباس ثامری از مداحان استان خوزستان به قرائت زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار