رئیس دانشگاه علوم پزشکی 

والدین برای واکسیناسیون فرزندان خود تعجیل کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 مهر 1400 | 16:08 ب.ظ
والدین برای واکسیناسیون فرزندان خود تعجیل کنند رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: والدین نسبت به واکسیناسیون فرزندان دانش‌آموز خود علیه ویروس کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

والدین برای واکسیناسیون فرزندان خود تعجیل کنند

 شکرالله سلمان زاده ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی رسانه‌ای در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان اظهار کرد: در صورت بازگشایی حضوری مدارس ارائه کارت واکسیناسیون برای دانش‌آموزان الزامی خواهد بود و والدین برای تزریق واکسن فرزندان بالای ۱۲ سال تعجیل کنند.

وی با بیان اینکه واکسن سینوفارم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه این واکسن عارضه خاصی را برای گروه سنی یادشده به وجود نمی‌آورد از والدین دانش آموزان انتظار می‌رود که اهتمام بیشتری برای واکسیناسیون فرزندان خود و دریافت این واکسن داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: امیدوار هستیم که بعد از رسیدن به درصد مورد نظر تزریق واکسن دانش‌آموزان، دوباره شاهد شکل‌گیری شور و نشاط در مدارس باشیم و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری دانش آموزان و اولیای آنها هستیم.

سلمان زاده بیان کرد: همه مراکز تجمیعی تزریق واکسن در جنوب غرب خوزستان بدون محدودیت در انتظار استقبال افراد بالای ۱۲ سال برای تزریق واکسن کرونا هستند و امید است که با همکاری هر چه بیشتر مردم بتوانیم به‌روزهای خوب پیش از این پاندمی بازگردیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار