کسب نشان رضایت‌مندی مشتری توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1400 | 10:38 ق.ظ
کسب نشان رضایت‌مندی مشتری توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی لوح تقدیر و تندیس زرین هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری به شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اهدا شد.

هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری با رویکرد رضایت‌مندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا روز یکشنبه (۱۱ مهرماه ۱۴۰۰)، در سالن بزرگ قلم در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تهران برگزار شد.

این مراسم که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد، مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین مدیران بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری‌مداری جهت تقویت بخش تقاضای اقتصاد و کمک به بهینه‌کردن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در پایان این اجلاس، مهندس «شهرام فرحمند» مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت خمیرمایه و الکل رازی، نشان زرین رضایت‌مندی مشتری این اجلاس را دریافت کرد.

«شهباز حسن‌پوربیگلری» نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در متن لوح سپاس خطاب به مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی آورده است: «درخشش و بالندگی آن مجموعه توانمند برگ زرینی بر لوح افتخارات فرزندان این مرز و بوم است. موجب افتخار است که به پاس شایستگی‌های آن مجموعه معظم که در تعالی، توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال کشور نقش راهبردی داشته‌اند، لوح سپاس تقدیم می‌شود».

شهرام فرحمند در حاشیه این اجلاس، با اشاره به سیاست‌گذاری‌های مبتنی بر مشتری‌مداری و تکریم مشتریان در این شرکت، تحقق سودآوری و ارزش‌آفرینی را در نتیجه مشتری‌مداری دانست و گفت: این تقدیر و تکریم پس از ارزیابی دقیق و کارشناسی اسناد و فعالیت‌های شرکت خمیرمایه و الکل رازی صورت گرفت.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کیلومتر ۳۵ جاده اهواز – آبادان در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی قرار دارد.

این شرکت با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، سالانه بیش از ۳۴ میلیون لیتر الکل طبی و بیش از ۱۰ هزار تن خمیرمایه تولید می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار