سه میلیون و ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1400 | 09:35 ق.ظ
سه میلیون و ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شد  دکتر فرهاد ابول نژادیان سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: از جمعیت حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفری بالای ۱۸ سال خوزستان، حدود ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر نوبت اول واکسن و  ۹۸۰ هزار نفر هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کردند.  وی افزود: ۷۹ درصد جمعیت بهبهان حداقل یک دُز واکسن […]

 دکتر فرهاد ابول نژادیان سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: از جمعیت حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفری بالای ۱۸ سال خوزستان، حدود ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر نوبت اول واکسن و  ۹۸۰ هزار نفر هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کردند. 

وی افزود: ۷۹ درصد جمعیت بهبهان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده اند این شهرستان رتبه اول را در تزریق واکسن در خوزستان دارد همچنین شهرستان دهدز و اهواز شرق به ترتیب با ۷۷ و ۷۶ درصد رتبه دوم و سوم را در استان دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شهرستان های شادگان، کارون و دشت آزادگان به ترتیب ۱۹، ۳۰ و ۳۵ درصد جمعیت خود را واکسینه کردند که کمترین میزان واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در این استان است .

ابول نژادیان گفت: واکسیناسیون دانش آموزان استان از ۲ روز گذشته آغاز شده و امیدواریم دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله هر چه سریع تر با مراجعه به مدارس واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: پوشش واکسیناسیون نوبت اول در اهواز غرب، آغاجاری، گتوند و اندیمشک به ترتیب ۶۸، ۶۷، ۶۷ و ۶۶ درصد بوده همچنین پوشش واکسیناسیون نوبت دوم در این مناطق به ترتیب ۳۴، ۳۴، ۳۱ و ۳۹ درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در استان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ۲ امر اساسی در مبارزه با ویروس کرونا است.

در حال حاضر ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان زرد و ۹ شهرستان آبی کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار