صدور حکم تعطیلی ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1400 | 18:35 ب.ظ
صدور حکم تعطیلی ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رسیدگی به پرونده تخلف ۱۳۷ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر استان طی ۶ ماه سال جاری خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا با اشاره به بررسی ۱۳۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار کرد: از این تعداد ۹۵ […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رسیدگی به پرونده تخلف ۱۳۷ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر استان طی ۶ ماه سال جاری خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا با اشاره به بررسی ۱۳۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار کرد: از این تعداد ۹۵ پرونده در حوزه کالا و ۴۲ پرونده در حوزه مسافر بودند.

وی افزود: در حوزه شرکت‌های حمل و نقل کالا، برای ۱۰ شرکت حکم تعطیلی، ۶۰ شرکت مشمول پرداخت جریمه نقدی، ۵ شرکت تذکر کتبی و ۲۰ شرکت نیز ملزم به رعایت ضوابط و تبرئه شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در حوزه شرکت‌های حمل و نقل مسافربری نیز ۵ شرکت تذکر کتبی دریافت کردند و ۲۶ شرکت مشمول جریمه نقدی، ۲ شرکت تعطیل و ۹ شرکت تبرئه شدند.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: عمده تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا عدم پرداخت کرایه و سوء استفاده از کد پستی و عمده تخلف شرکت‌های حمل و نقل مسافر نیز عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: انتظار داریم به ویژه در بخش مسافری به دلیل حفظ سلامت مسافران، پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل رعایت شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار