ملت از دولت، انتظار کاهش قیمت‌ کالاهای اساسی را دارد

تاریخ انتشار: جمعه 16 مهر 1400 | 17:59 ب.ظ
ملت از دولت، انتظار کاهش قیمت‌ کالاهای اساسی را دارد امام‌ جمعه اهواز با بیان اینکه ملت از دولت برای کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی انتظار دارد، گفت: پنج ماه تا پایان سال باقی مانده و باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۶ مهرماه که در مصلی امام خمینی اهواز برگزار شد، با اشاره به روایتی […]

امام‌ جمعه اهواز با بیان اینکه ملت از دولت برای کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی انتظار دارد، گفت: پنج ماه تا پایان سال باقی مانده و باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۶ مهرماه که در مصلی امام خمینی اهواز برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام علی(ع) مبنی بر «مَنْ قَصَّرَ فِی الْعَمَلِ ابْتُلِیَ بِالْهَمِّ، وَ لَا حَاجَهَ لِلَّهِ فِیمَنْ لَیْسَ لِلَّهِ فِی مَالِهِ وَ نَفْسِهِ نَصِیبٌ؛ آن کس که در عمل کوتاهی کند، دچار اندوه گردد و آن را که از مال و جانش بهره‌ای در راه خدا نباشد خدا را به او نیازی نیست»، تأکید کرد: این روایت حاوی دو اخطار شدید به حکومت اسلامی است.

 وی در سخنان خود به رعایت ملزومات مربوط به کرونا اشاره کرد و گفت: در کشور این موضوع تقریباً کنترل شده است، اما از همه می‌خواهم واکسن خود را تزریق کنند مخصوصاً واکسن ایرانی که ما نکته منفی از آن نشنیده‌ایم.

موسوی‌فرد با اشاره به اینکه دو ماه از روی کار آمدن دولت می‌گذرد، گفت: زمان زیادی برای اینکه عقب‌ماندگی ناشی از کم‌کاری و رخوت جبران شود، نیست، البته برخی از مشاهدات نشان از امیدواری مردم دارد.

امام‌ جمعه اهواز گفت: در بین ۱۸۰ کشور دنیا رتبه صدم را به لحاظ فراهم‌سازی شرایط کسب و کار داریم که این رتبه خوبی نیست و باید برای آن برنامه‌ریزی و شرایط آن تسهیل شود. همچنین در دولت وعده یک میلیون مسکن در سال داده شده است. باید به این موضوع دقت کرد که مسکن‌سازی مثل دولت قبل نشود که خارج از شهر و در دسترس مردم نبود و به لحاظ کیفی هم ضعیف بود. باید مسکن‌های ساخته شده به ضعفای جامعه برسد.

موسوی‌فرد با بیان اینکه ملت از دولت برای کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی انتظار دارد، افزود: پنج ماه تا پایان سال باقی مانده و باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود. 

امام‌ جمعه اهواز بر انتخاب مدیران انقلابی تأکید کرد و گفت: انتخاب مدیران کارآمد، مؤمن، پاکدست و جوان توصیه همه انقلابیون به دولت انقلابی است که تحولی در کشور اتفاق بیفتد. بسیاری از سیاست‌های درست در این سال‌ها معطل و متوقف بر عملکرد مدیران ناکارآمد، غیرامین و غیرجهادی بر زمین مانده بود که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود و باید از جوانان خوب و توانمند استفاده شود و بیش از این اگر به آن زمان بخورد به مصلحت نیست.

وی در پایان افزود: درست است که شناسایی این افراد نیاز به زمان دارد اما در هر شهری افرادی هستند که می‌توان از آن‌ها نظرخواهی و در کارگروهی درباره این افراد تصمیم‌گیری کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار