مدیرعامل جدید مناطق نفتخیز جنوب معرفی شد

تاریخ انتشار: جمعه 16 مهر 1400 | 17:43 ب.ظ
مدیرعامل جدید مناطق نفتخیز جنوب معرفی شد آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت ملی‌ مناطق نفتخیز جنوب با حضور دکتر محسن خجسته‌مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد. در این نشست که روز جمعه (۱۶ مهرماه ۱۴۰۰) با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد، […]

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت ملی‌ مناطق نفتخیز جنوب با حضور دکتر محسن خجسته‌مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

در این نشست که روز جمعه (۱۶ مهرماه ۱۴۰۰) با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد، دکتر خجسته‌مهر با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مهندس احمد محمدی مدیرعامل پیشین مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست مهندس محمدی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت مسئولیت خود ارائه داد و مهندس دانشی نیز با برشمردن چالش‌های موجود، به برنامه‌ها و اولویت‌های آینده این شرکت اشاره داشت.

شایان ذکر است، مدیرامور فنی و رئیس مطالعات مهندسی مخازن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از جمله سوابق مهندس دانشی محسوب می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار