بازدید مستمراز مصالح فروشان توسط اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان حمیدیه

تاریخ انتشار: شنبه 17 مهر 1400 | 10:43 ق.ظ
بازدید مستمراز مصالح فروشان توسط اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان حمیدیه عباس حیدری رئیس اداره صمت شهرستان حمیدیه گفت: بازدید و بازرسی از مصالح فروشان شهرستان در دستور کار مستمر اداره صمت قرار گرفته است. حیدری بیان کرد، در این بازدید ها که از ۷ واحد مصالح فروش با همکاری نیروهای زحمت کش بسیج از انبارها و واحدهای صنفی جهت بررسی مشکلات مصالح فروشان در فروش […]

عباس حیدری رئیس اداره صمت شهرستان حمیدیه گفت: بازدید و بازرسی از مصالح فروشان شهرستان در دستور کار مستمر اداره صمت قرار گرفته است.

حیدری بیان کرد، در این بازدید ها که از ۷ واحد مصالح فروش با همکاری نیروهای زحمت کش بسیج از انبارها و واحدهای صنفی جهت بررسی مشکلات مصالح فروشان در فروش و خرید و بررسی قیمت برای رسیدن به دست مصرف کنندگان بعمل آمد.

رئیس اداره صمت در ادامه ضمن اشاره به حمایت از مصرف کنندگان با محوریت شعار سال توضیح داد : در خصوص نحوه خریدو فروش و استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای جذب سیمان برای شهرستان بایستی در زمان تحویل سیمان، گزارش متصدی رادر ابتدای خرید وپایان فروش محموله سیمان جهت تائید اتمام سیمان به اداره صمت شهرستان در زمان مقرر اقدام نمایند. در غیر اینصورت واحدصنفی مذکور طبق قانون مرتکب عرضه خارج از شبکه شده و جریمه وپرونده تخلف تشکیل خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار