دستگاه‌های خوزستان مکلف به پیگیری مصوبات ستاد تسهیل هستند

تاریخ انتشار: شنبه 17 مهر 1400 | 10:39 ق.ظ
دستگاه‌های خوزستان مکلف به پیگیری مصوبات ستاد تسهیل هستند امیر حسین نظری در کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان که به ریاست خلیلیان استاندار خوزستان و با حضور سید نوراله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و دیگر اعضای کار گروه برگزار شد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند مصوبات استانی و ملی ستاد تسهیل را در حوزه اختیارات خود پیگیری و […]

امیر حسین نظری در کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان که به ریاست خلیلیان استاندار خوزستان و با حضور سید نوراله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و دیگر اعضای کار گروه برگزار شد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند مصوبات استانی و ملی ستاد تسهیل را در حوزه اختیارات خود پیگیری و اجرایی کنند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان اظهار کرد: یکی از ملزومات و ضروریات توسعه صنعتی استان، وجود ساختارهای مناسب و زیرساخت ها است.

وی افزود: برای داشتن زیرساخت‌های مناسب توسعه و ساختارهای مطلوب باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی گفت: امروز مشکلات مربوط به بحث زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت. همه مشکلات شهرک‌های استان در بحث آب، برق، گاز و مشکلات اسنادی این شهرک‌ها بررسی و پیگیری شد.

نظری عنوان کرد: امروز همچنین مصوبات استانی ستاد تسهیل و همچنین مصوباتی که از گذشته در ستاد ملی تسهیل انجام شده بود نیز مورد پیگیری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند، مصوبات استانی و ملی ستاد تسهیل را در حوزه اختیارات خود پیگیری و اجرایی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در این زمینه قرار است ظرف مدت یک هفته، دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات خود را در جهت حل مشکلات بخش های تولیدی اعلام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار