تشکیل یک‌هزار و ۲۲۵ پرونده تخلف صنفی و صنعتی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 17 مهر 1400 | 10:37 ق.ظ
تشکیل یک‌هزار و ۲۲۵ پرونده تخلف صنفی و صنعتی در خوزستان امیرحسین نظری با اشاره به انجام ۱۹ هزار و ۲۹۱ مورد بازرسی از بخش های مختلف صنفی ، خدماتی و صنعتی خوزستان در یک ماه اخیر گفت:یک‌هزار و ۲۲۵ پرونده تخلف صنفی و صنعتی در این مدت تشکیل شده است. رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان افزود: بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی با […]

امیرحسین نظری با اشاره به انجام ۱۹ هزار و ۲۹۱ مورد بازرسی از بخش های مختلف صنفی ، خدماتی و صنعتی خوزستان در یک ماه اخیر گفت:یک‌هزار و ۲۲۵ پرونده تخلف صنفی و صنعتی در این مدت تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان افزود: بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی با ۵۰۴ مورد، درج نکردن قیمت با ۴۰۲ مورد و عدم صدور صورتحساب با ۱۵۹ مورد بوده است.

وی گفت: ۴۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی، یک هزار و ۸۰۲ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی، یکهزار و ۸۰۰ مورد بازرسی از واحدهای خدماتی، ۷۱۰ مورد بازرسی از سردخانه ها، ۷۱۰ مورد بازرسی از انبارها، ۲هزارو یک صد مورد بازرسی از عمده فروشی ها، ۱۱ هزار و ۲۱۵ مورد بازرسی از خرده فروشی ها و ۵۳۲ مورد بازرسی از شرکت های وارد کننده در استان انجام گرفته است.
نظری ادامه داد: با شیوع کرونا به دلیل افزایش مصرف و یا کمبود برخی کالاها بازرسی ها از واحدهای تولیدی و صنفی نیز افزایش یافته است.

با شیوع کرونا بازرسی از سطح بازار و اصناف افزایش یافته و میزان موارد تشکیل پرونده های تخلف نیز رشد چشمگیری داشته است.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان بیشترین تخلف در چند ماه اخیر گرانفروشی بوده است.

در خوزستان بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار