قلعه خواجه خوزستان بر مدار زلزله

تاریخ انتشار: شنبه 17 مهر 1400 | 10:58 ق.ظ
قلعه خواجه خوزستان بر مدار زلزله از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سومین زمین لرزه در قلعه خواجه اندیکا در ساعت ۹:۳۵ صبح شنبه و در عمق ۱۴ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. گزارشی از خسارت وارده ناشی از این زمین لرزه ها تاکنون اعلام‌نشده است. در پی وقوع زمین لرزه بامداد روز شنبه اداره کل مدیریت بحران استانداری […]

از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سومین زمین لرزه در قلعه خواجه اندیکا در ساعت ۹:۳۵ صبح شنبه و در عمق ۱۴ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

گزارشی از خسارت وارده ناشی از این زمین لرزه ها تاکنون اعلام‌نشده است.

در پی وقوع زمین لرزه بامداد روز شنبه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان به تمام دستگاه های امدادی ، عملیاتی و فرمانداری های سراسر استان اعلام آماده باش کرد.

در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه زمین لرزه‌ای در مقیاس پنج ریشتر قلعه خواجه را لرزاند.

علاوه بر قلعه خواجه در دیگر نقاط استان خوزستان از جمله اهواز، ایذه، باعملک، رامهرمز و مسجدسلیمان نیز این زمین لرزه احساس شد.

زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۰۶:۰۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه جاری مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که علاوه بر مصدومیت چند نفر ، خسارت هایی به منازل ، راه‌های روستایی و عشایر شهرستان اندیکا وارد کرد.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار